Istaknuto
21.05.2017.

Grupa sušačkih gimnazijalaca i njihovih profesora nakon popodnevne smjene već niz godina ostaje u školi i na izbornoj nastavi priprema kazališne predstave. U vremenu kada je teško biti profesor, oni svojim učenicima usađuju ljubav prema kazalištu i time odgajaju, ako ne buduće glumce, onda zasigurno obrazovane i aktivne gledatelje.

18.05.2017.

Tjedan suvremenog plesa je tijekom protekle 34 godine postojanja prezentirao preko 800 renomiranih svjetskih umjetnika te producirao 80-ak premijernih izvedbi domaćih autora, proizvevši tako nekoliko generacija hrvatskih koreografa i plesača.

Izvedbene umjetnosti

“Vanja i Sonja i Maša i Picko” sele s Broadwaya u kazalište Komedija

22.02.2016. Tim HrvaćaninFoto: facebook.com/kazaliste.komedija

Zagrebačko gradsko kazalište Komedija 23. će veljače premijerno izvesti predstavu “Vanja i Sonja i Maša i Picko” američkog dramatičara Christophera Duranga. Brat Vanja i sestra Sonja uživaju u svom nezadovoljstvu. Ulaze u pozne godine života dok dokono ispijaju kavu i čekaju da im i ove godine na jezero dođe plava čaplja. Njihovi su životi nezanimljivi, ali stabilni. Sve se uzburkava kad se njihova sestra Maša, filmska zvijezda izblijedjele slave, vraća u njihov mirni seoski dom. Dolazi s naočitim i znatno mlađim muškarcem po imenu Picko, njezinim novim ljubavnikom.

Ova je komedija praizvedena 2012. godine, a 2013. je preselila na Broadway gdje je bila veliki hit. Iste je godine autor nagrađen nagradom Tony za najbolji kazališni tekst koji je, inače, slobodna i humoristična adaptacija Čehovljevih tema koja nužno ne zahtijeva da je publika upoznata s djelima Čehova.  Komedija jednostavno propituje: je li moguće dostojanstveno stariti u vrijeme selfieja i Twittera? Predstavu režira Nina Kleflin u prijevodu Ivana Mokrovića, scenograf je Osman Arslanagić, kostimografkinja Marija Šarić Ban, autor glazbe Tomislav Babić, a savjetnik za scenski pokret Dejan Jakovljević. U predstavi glume Damir Lončar, Jasna Palić Picukarić, Vanja Ćirić, Nina Kaić Madić, Slaven Španović i Petra Kurtela.

Komentari