11.10.2017.

Boris Svrtan, ravnatelj kazališta Gavella, otkrio nam je planove za izgradnju nove kazališne dvorane u koju će se smjestiti novopokrenuta Scena 121, a prokomentirali smo i ovogodišnje Gavelline večeri, novu Gavellinu sezonu te sve veći broj mladih glumaca i redatelja koji surađuju s Gavellom.

08.10.2017.

Zadnja tri mjeseca 2017. godine očekuje nas veliki broj raznolikih glazbenih sadržaja, od premijernog koncerta kultnog islandskog sastava Sigur Ros u Domu sportova do novih sezona popularnih programa kao što su MIMO, ZEZ, Good Vibrations, Začarana Močvara i drugi.

Vizart

Zapanjujući prikazi gradova iz ruke mladog crtača

25.03.2013. Eleonora Glišić

Iznimni mladi umjetnik Patrick Vale prvi je put izazvao pažnju na internetu zaraznim videom pod nazivom “Empire state of Pen” u kojem je detaljno prikazao New York putem skica skoro svakog prozora, požarnih stepenica i uočljivih žutih taksija. Vale se planira zavući u svaki kutak četiriju velikih gradova – New Yorka, Los Angelesa, San Francisca i rodnog Londona, koje će zatim detaljno prenijeti na papir i predstaviti na svojoj prvoj izložbi “City Lines”. Sva ova mjesta omogućuju ptičju perspektivu gradskih džungli koje blijede u daljini.

U svom umjetničkom procesu Vale na lokaciji brzo hvata pogled, zatim ga užurbano skicira i opali koji fotku kako bi kasnije napravio usporedbu. Čak i kada je u svom studiju, voli crtati užurbano kao da je na jednoj od zanimljivih lokacija. Crta labavim linijama, vrlo opušteno jer, kako kaže, nije mu cilj da sve izgleda savršeno. “City Lines” možete pogledati ukoliko se nađete u Londonu od 4. do 12. travnja u galeriji Coiningsby.