Istaknuto
25.03.2020.

Vrijeme čitanja: 3 minute Što raditi online dok ste u samoizolaciji? Srećom, virus nije zahvatio online kulturu!

25.03.2020.

Vrijeme čitanja: < 1 minuta Novih sedam domaćih i regionalnih singlova u borbi za tjednu pobjedu našlo se i ovog tjedna u Ziherovoj Novoj glazbi srijedom.

Film

Halloween u Tuškancu traje dva dana

27.10.2019. Ziher.hrTeksaški masakr motornom pilom | Press Kino Tuškanac
Vrijeme čitanja: 2 minute

U srijedu, 30. i četvrtak, 31. listopada kino Tuškanac priređuje Halloween u Tuškancu. Program započinje kultnim hororom Suspiria (1977), najuspjelijim filmom Darija Argenta i ostvarenjem uvrštavanim na popise najstrašnijih filmova svih vremena.

Riječ je o efektno stiliziranom i estetiziranom djelu koje imponira promišljenom uporabom raskošnog, jarkog i prezasićenog kolorita, maestralnim kreiranjem ugođaja tjeskobe, ekspresivnom vizualnošću i zanimljivom glazbom koja izuzetno pridonosi atmosferičnosti cjeline.

Suspiria | Press Kino Tuškanac

Iste večeri je i Karneval duša (1962), jedini dugometražni redateljski projekt Herka Harveyja. Riječ je o izuzetno uspjelom hororu vrlo sugestivno kreiranog tjeskobnog ugođaja, koje zapletom podsjeća na priče iz kultne serije Zona sumraka.

Dugo zanemareno, a danas kultno ostvarenje glasoviti David Lynch uvrstio je među svoje omiljene filmove, a film se toliko svidio Georgeu A. Romeru da je prema njegovim likovima oblikovao zombije iz antologijske Noći živih mrtvaca.

Egzorcist | Press Kino Tuškanac

Petak donosi antologijski horor Williama Friedkina Egzorcist (1973), nagrađen Oscarom za najuspjeliji adaptirani scenarij i najbolji zvuk, te Zlatnim globusima za najbolji film, redatelja, scenarij i sporednu glumicu. Jedan od ključnih i prijelomnih naslova u okvirima žanra horora kontroverzno je i često osporavano, ali i iznimno provokativno i istinski zastrašujuće ostvarenje koje predvodi sjajna glumačka postava koju čine Ellen Burstyn i Max von Sydow.

Za kraj Halloweena pripremili su Teksaški masakr motornom pilom (1974), kultno i prijelomno ostvarenje Tobea Hoopera u kojemu je već od naslova testirao do kojih granica nasilnosti (se) smije ići na velikom platnu.

Odbacivanjem klasičnih žanrovskih motiva ponudio je redefiniciju horora, u njegovu je filmu zlo iracionalno, a nasilje divlje, dok autor ne poseže ni za kakvim psihološkim ili kulturološkim objašnjenjima postupaka negativca i njegove obitelji.

(Visited 89 times, 1 visits today)

Komentari