Kit Kat umjetnost: Gledati ili jesti?


Ako ste i vi ljubitelji čokolade i mislite kako bi ona trebala služiti samo zadovoljenju vaših jezičnih pupoljaka, možda se varate. Kit Kat odlučio je svoje proizvode upotrijebiti kao jedan vizualni medij, zgrabiti kist, a boju zamijeniti – čokoladom.
Kit Kat je na tržište izbacio limitiranu verziju bijele čokolade, a australski ilustrator Mike Watt otopio je posljednjih 50 komada čokoladice i upotrijebio ih kako bi stvorio 50 slika. Dijamant, vuk, svjetionik samo su neki od motiva čokoladne umjetnosti koja će nešto limitirano prebaciti u vječnost, što je i temeljna ideja ove kampanje. Na facebook stranici možete vidjeti galeriju fotografija, a Kit Kat poziva fanove da od njih odaberu najdražu sliku i objasne zašto.
Ostaje nam samo jedno pitanje nakon svega: “Oke, lijepe su slike, ali možemo li ih pojesti?”