Istaknuto
22.01.2020.

Vrijeme čitanja: < 1 minuta Sedam novih singlova iz glazbenih radionica spremno je za preslušavanje i borbu za pobjedu. Glasanje, kao i uvijek, traje do sljedeće srijede.

15.01.2020.

Vrijeme čitanja: 6 minute Iako se preminuli glazbenici već neko vrijeme oživljavaju hologramima za posebne prigode, naslućuje se jedan novi trend koji će uvelike utjecati na način na koji konzumiramo glazbu. Što o trendu hologramskih koncerata preminulih glazbenika misle članovi glazbene redakcije pročitajte u nastavku.

Vizart

Plakati koji umjesto reklama nose dio prirode

27.03.2017. Katarina ŠapinaFoto: www.desertx.org
Vrijeme čitanja: < 1 minuta

Koliko ste se često vozili automobilom kroz predivan krajolik, a u oči su vam svakih nekoliko metara upadali ogromni plakati? Vjerujem da je odgovor „često“ ili nešto slično tome.

Jennifer Bolande za Desert X

Čini se kako to nije slučaj samo u Hrvatskoj već i u Sjedinjenim Američkim Državama. Coachella Valley, pustinjska dolina u Južnoj Kaliforniji, doživljava preobražaj. Ondje će se održati zanimljiv umjetnički festival Desert X, a jedna od umjetnica koja na njemu izlaže, Jennifer Bolande, započela je ambiciozan projekt. Naime, komercijalne billboarde, koji ometaju pogled na planinske krajolike, umjetnica je zamijenila fotografijama dijelova tih planinskih krajolika koji su zaklonjeni.

Foto: www.desertx.org

Visible Distance/ Second Sight, kako je projekt nazvan, predstavlja niz plakata koji su dizajnirani tako da se vide iz pokretnog vozila. Kada se plakatu prilazi pod pravim kutom, slike se neprimjetno usklade u okolinu i na taj način čine prikaz netaknute prirode.

Plakati s porukom

Svrha ovog projekta je potaknuti ponovno spajanje s okolinom. Jennifer Bolande projekt Desert X nastoji odmaknuti od komercijalnog oglašavanja te odvratiti pozornost ljudi na prirodne ljepote Coachella Valleyja.

Foto: www.desertx.org

(Visited 89 times, 1 visits today)

Komentari