3. BeerYard festival ove subote u velikom dvorištu Močvare
Jednodnevni festival koji spaja tri nezavisne scene, craft pivovare, street food i glazbu, BeerYard festival, u svojem trećem izdanju održava se ovu subotu, 1. rujna u velikom dvorištu Močvare, na već poznatoj lokaciji na kojoj su održana prva dva festivalska izdanja. Priča ostaje ista – poznate i manje poznate domaće pivovare, odlične strane pivovare, street food objekti te beskompromisni, široj publici relativno nepoznati nezavisni bendovi različitih glazbenih žanrova.
BeerYard festival nije klasičan pivski festival, to je festival za beer geekove, istinske i beskompromisne pivoljupce kojima tradicionalna komercijalna piva nisu ukusna. Cilj festivala ljudima je približiti svijet craft pivarstva te pokazati zašto je nezavisno pivarstvo u svakom pogledu superiornije od masovnog industrijskog, stoga će i ove godine većina pivara osobno predstavljati svoje proizvode i svatko će im na licu mjesta moći postaviti bilo kakva pitanja.
Paneli za pivare i širu publiku
I ove godine je festival fokusiran na edukaciju posjetitelja prema kulturi piva proizvedenih od strane Malih nezavisnih pivovara (MNP). Prvi panel je više usmjeren samim pivarima i onima koji se time tek žele početi baviti, a tema će biti Barrel aging – tehnika odležavanja piva u drvenim bačvama. Gosti panelisti su: Jeff Bradford – štovatelj piva, vina i jakih alkoholnih pića koji obilazi svijet u potrazi za malim nezavisnim pivovarama, destilerijama i vinarijama, a sve dokumentira na svom blogu, predstavnici pivovare Reservoir Dogs, Neven Vorkapić, ambasador jakih alkoholnih pića koji svoja iskustva u tom polju piše na blogu 23 Whiskey Street i Saša Štula, vinar s iskustvom odležavanja vina u drvenim bačvama. Moderator panela bit će Marko Ožegović, Rate Beer administrator i član hrvatskog pivskog portala Pivarium. Panel počinje u 14:00.
Drugi panel je namijenjen široj publici, a tema će biti nezavisno pivarstvo – koja je poveznica crafta i malih nezavisnih pivovara i zašto je važno da ljudi nauče razliku između industrijskih i malih, nezavisnih proizvođača. Gosti panelisti su predstavnici grupacije MNP (Malih Nezavisnih pivovara): Krešo Marić (Pivovara Daruvar), Davor Simičić (Varionica), Andrej Čapka (Zmajska pivovara) i Miroslav Šuvak (Nova Runda). Moderator ovog panela će isto biti Marko Ožegović, a počinje u 15:00.
Izvrsne domaće i strane pivovare
Od stranih pivovara festival će ove godine predstaviti Cloudwater Brew Co, manchestersku pivovaru i tihu patnju svakog ljubitelja crafta, pivovaru koja je 2017. godine na RateBeer portalu proglašena drugom najboljom pivovarom na svijetu. Uz njih, ove godine publika će moći uživati u proizvodima pivovara Hop Hooligans iz Rumunjske, Brew Your Mind i Horizont Brewery iz Mađarske, Piwne Podziemie iz Poljske, Meadly – Craft Mead, bugarska medovača, Põhjala Brewery iz Estonije te Reservoir Dogs Brewery i Lobik Brewery iz Slovenije.
Domaće pivske snage predstavljat će neke već dobro poznate, a neke po prvi put na festivalu pivovare 5th Element, Beckers Craft Brewery, Bura Brew, Dubrovačka pivovara, Medvedgrad, Mlinarica, Nova Runda, Pivionica, Positive Brewery, Primarius Craft Brewery, Pulfer, Valens, Varionica, Zeppelin Brewery i Zmajska pivovara, od kojih će mnogi posebno za BeerYard po prvi put predstaviti neka svoja nova piva u ponudi, a sve skupa će u ponudi biti 85 različitih piva.
Za hranu će biti zadužen American bar Dollar iz Varaždina, Volim Ljuto će predstaviti Vrabasco i Alpinos ljute umake te svoj Davor’s Quadrillage street food, dok će Giftonaut posjetiteljima nuditi svoje majice s pivskim temama.
Glazbeni dio festivala i ove će godine ponuditi odlične bendove različitih glazbenih usmjerenja. U dvorištu Jedinstva od 19:00 sati nastupaju energični hardcore punkeri Stronghold, “najveća tajna hrvatskog indie rocka” Sleepyheads, psihodelični stoner rockeri Killed A Fox, dio House of Pablo kolektiva koji rade na novom studijskom izdanju te horror pop punk trio Saučešće, bend sastavljen od članova Mašinka, Frakture Mozga i Pičke Vrište.
Ulaznice
Ulaznice po cijeni od 40 kuna u prodaji su na svim prodajnim mjestima Ticketshopa i preko njihovog on-line servisa, a mogu se kupiti još u Rockmarku, Dirty Old Shopu i Valhalla beer baru. Cijena ulaznica ostaje nepromijenjena do 31. kolovoza, a na dan festivala cijena ulaznica bit će 50 kuna. Sve informacije i novosti dostupne su preko kanala na društvenim mrežama, Facebooku, Twitteru i Instagramu.