Recenzija: Game of Thrones s03e03 (Walk of Punishment) – Sise, suze, šokovi!

sundjeri.org
sundjeri.org

I počelo je! Nakon prve dvije kvalitetne, ali ne i toliko dramatične epizode, Game of Thrones nastavlja sa šokiranjem i oduševljavanjem svoje sve veće publike. Uvodne epizode su završile, znamo gdje i kako je svaki lik, što znači da smo napokon spremni za više akcije i više krajeva kao u ovotjednoj epizodi.

“Svi muškarci moraju umrijeti, ali ja nisam muškarac!”

Daenerys nastavlja u svojim pokušajima okupljanja ili bolje rečeno kupovine vojske pa tako ulazi u pregovore s robovlasnicima u Astaporu. Robovlasnik koji je bez prestanka vrijeđa na svom materinjem jeziku ipak ostaje zabezeknut (kao i mi) kad mu Dany ponudi jednog od svojih zmajeva u zamjenu za sve njegove vojnike. Ovaj to naravno prihvaća, ali jesmo li sigurni da će se  “majka zmajeva” tako lako odreći jednog od svoje djece? Cat Stark se oprašta od svog oca, ali još više pati zbog gubitka sve svoje djece budući da ne zna ništa o njihovoj sudbini. Rob, s druge strane, ne napreduje znatno u ratu protiv Lannistera (iako ne nužno svojom krivicom). Arya se oprašta od svog debelog prijatelja Hot Piea koji, vidi čuda, pronađe posao kao kuhar. Tyrion pokušava zahvaliti svom vjernom slugi Podu što mu je spasio život tako da mu daruje usluge određenih golih “dama”. No, Pod se vraća sa svim zlatnicima (koje je Tyrion dao “damama”) i izgleda da su mu ih “kraljice noći” (u Westerosu bilo kojeg doba dana) vratile zbog njegovih izuzetnih sposobnosti na području kreveta. Tyrion, naravno, odmah traži savjete.

ign.com
ign.com

Kraljosjek pokazuje svoju mekšu stranu i…

za to naravno biva kažnjen. Kada muškarci koji su ih zarobili na kraju prošle epizode pokušaju silovati Brienne, Jamie pokazuje svoju ljudsku stranu (onu ne-incestuoznu) i sprječava to onako kako on to najbolje zna, slatkorječivošću. Čak i kad pokuša potplatiti vođu skupine muškaraca čini se kako njegove “slatke” riječi djeluju, sve do trenutka kad mu potonji ne odreže desnu ruku!!! Theon uz pomoć nepoznatog muškarca kojeg je navodno poslala Theonova sestra (koja nam se nekako ne čini toliko brižna) bježi iz zatvora nepoznatih zatočitelja u nepoznatim zemljama. Sve u svemu, oko Theona i njegove situacije još uvijek vlada misterija.

ign.com
ign.com

Potrebni uvodni dio sezone je očito završio i sada nam samo preostaje nadati se da će svaka iduća epizoda biti još uzbudljivija i napetija. Nakon dvije relativno “sise-free” epizode i one su s nama ponovno. Treća epizoda tako je vjerujem zadovoljila gledatelje (budući da i je bila iznimno kvalitetna televizijska epizoda), ali svejedno želim još više i još bolje od Igre prijestolja.  Možda najbolji trenutak izuzev iznenadne “sječe” Jaimeve ruke je jedna kratka, ali značajna scena u Kraljevom grudobranu kada se okuplja Kraljevsko vijeće gdje stariji Cersei i Tyrion nastavljaju sa svojom igrom šaha moći, čak i kada jednostavno treba sjesti za stol. Još uvijek jedini problem postavlja previše likova čije se priče moraju stisnutu u “mizernih” deset epizoda pa tako nikako svi ne mogu biti zadovoljeni ovisno o tome koji su vam najdraži likovi). Serija zadovoljavajuće korača u novoj sezoni, ali nakon jedne ovakve epizode i ovakvog kraja, želim još takvih uzbuđenja (ne nužno u obliku odsijecanja nečije ruke) i konačno više Arye u novoj sezoni jer  pokoja minuta po epizodi meni osobno nije dovoljna za mlađu sestru Stark.