Recenzija – She Loves Pablo: Soundtrack za jurnjavu kroz pustinje Nevade

Ne pamtim kad sam prvi put čuo za She Loves Pablo, no dugo vremena sam bio svjestan da postoje bez da sam ih ikad čuo.  Sjećam se da sam ih površno preslušao jedne subote krajem siječnja, kad je plan bio ići na promociju njihovog albuma u KSET, no budući da je onda vrijeme vani bilo podjednako simpatično kao i ovih dana, te sam subote iz komfora zatvorenog prostora izašao jedino na ćevape do autobusnog kolodvora. I grdno sam pogriješio – ćevapi su bili katastrofa,  a nakon podrobnijeg preslušavanja ovog benda mogu reći da mi je žao da ih nisam odlučio pogledati.

“Burn and Levitate” njihov je drugi album koji je daleko bolji od prvijenca. Žanrovski je bend etiketiran kao groove/stoner rock. Poslužit ću se prilično jeftinom usporedbom s Queens of the Stone Age. Možda ne toliko po zvuku koliko po atmosferi u pjesmama. Oba benda su savršeni soundtrack za jurnjavu kroz neku pustinju Nevade u Ford Mustang kabrioletu. Pogotovo stvar Miss Deed, koja iako počne monotono, ima mamojebački refren. Gamblin je stvar za koju imaju i spot, sastavljen od nekog nastupa u KSET-u, a dobra je za upoznavanje sa zvukom benda. Žestoki i teški riffovi na gitari, čvrsta ritam sekcija te grleni i sirovi vokal protežu se kroz cijeli album, no Friday’s Shepherd’s Pie Day je pjesma koja iskače iz te formule. Zvuči kao neki psihodelični interludij na albumu, no nakon dovoljno igranja i prtljanja po gitari i klavijaturama, pjesma završi u punokrvnom stoner rock tonu koji je karakterističan za ostatak albuma.

Na prvo slušanje albuma, primijetio sam da vokal gubi vjerodostojnost u nekim trenutcima, no energija ovog benda čini taj nedostatak irelevantnim. Što se tiče tekstova, mislim da je uzaludno je tražiti dublje značenje. No kod benda ovakvog zvuka, tekstovi definitivno nisu u prvom planu.

Da su se She Loves Pablo rodili u nekoj zapadnijoj zemlji, gdje i ovakvi žanrovi imaju razvijenu scenu, vjerojatno bi uživali veći uspjeh. Za sada se moraju zadovoljiti pozitivnim komentarima i par tisuća pregleda na Youtubeu. Moram priznati da me na prvo slušanje nisu osvojili, no s vremenom mi je “Burn and Levitate” postao jedan od najboljih albuma koje sam ikad čuo sa ovog područja i jedino se nadam da She Loves Pablo uživo imaju muda kao i na studijskim snimkama.