Film

Platforma Max ponovno postaje HBO (Max)

Foto: Unsplash
Vrijeme čitanja: < 1 minuta

Warner Bros. Discovery (WBD) jučer je na Upfront prezentaciji u New Yorku najavio da će Max, vodeća streaming platforma kompanije, ovog ljeta biti rebrendirana u HBO Max.

Streaming poslovanje WBD-a bilježi ogroman rast, profitabilnost je u posljednje dvije godine povećana za gotovo 3 milijarde dolara, a globalno je tijekom prošle godine dodano 22 milijuna novih pretplatnika, s jasnim ciljem da do kraja 2026. premaši 150 milijuna korisnika.

Ova promjena potaknuta je i novim potrebama potrošača – danas nitko ne traži više sadržaja, već većina želi bolji sadržaj, navode u priopćenju.

„Dok druge platforme nude kvantitetu, WBD se jasno izdvaja kvalitetom i jedinstvenim pričama, a nijedan brend to nije radio bolje i dosljednije već više od 50 godina od HBO-a. Povratak brenda HBO u naziv HBO Max dodatno će unaprijediti ovu uslugu i naglasiti jedinstvenost koju pretplatnici mogu očekivati. To je ujedno i dokaz spremnosti WBD-a da nastavi hrabro razvijati svoju strategiju i pristup – snažno se oslanjajući na podatke i uvide o korisnicima – kako bi se najbolje pozicionirao za uspjeh“, ističu iz WBD Croatia.

David Zaslav, predsjednik i izvršni direktor Warner Bros. Discoveryja, izjavio je:

„Snažan rast naše globalne streaming usluge temelji se na kvaliteti našeg programa. Danas vraćamo HBO, brend koji predstavlja najvišu kvalitetu u medijima, kako bismo dodatno ubrzali taj rast u godinama koje dolaze.“

Na pozornici Madison Square Gardena, tijekom WBD Upfronta, JB Perrette, predsjednik i izvršni direktor za streaming, te Casey Bloys, predsjednik i izvršni direktor HBO i Max sadržaja, otkrili su dodatne detalje o nadolazećoj promjeni.

JB Perrette je rekao: „Nastavit ćemo se fokusirati na ono što nas čini jedinstvenima – ne sve za svakoga u kućanstvu, već nešto posebno i izvrsno za odrasle i obitelji. To nije stvar subjektivnog dojma niti kontroverze – naš program jednostavno ima poseban utjecaj.“

Be social

Komentari