Film

Nova “must see” internetska senzacija: Traileri u 6 sekundi!

Foto: Facebook.com
Vrijeme čitanja: < 1 minuta
Foto: Facebook.com
Foto: Facebook.com

Početkom tjedna, James Mangold je na Twitteru objavio “tweaser” za svoj nadolazeći film, The Wolverine. Radi se o skraćenom traileru napravljenom putem Vine aplikacije koju je kupio Twitter, a omogućuje bilo kome izradu foršpana ili kratkog pregleda proizvoljnih video materijala. Holivudska tržišta isti su tren poludjela za aplikacijom. Kao odgovor na Twitterovo promoviranje, Glass Eye Inc. (nezavisni američki filmski studio) kontaktirao je britansku tvrtku za izradu trailera, TOKYO te su sporazumno odlučili “srezati” stare vintage trailere na trajanje od 6 sekundi. Iako ih zasad postoji samo nekoliko, pogledajte najpopularnije retweasere:

Jaws (1979.)

 

Aliens (1986.)

 

GoodFellas (1990.)

Pulp Fiction (1994.) 

 

 Toy Story (1995.)

Inception (2010.)

 

Ferris Bueller’s Day Off  (1986.)

The Exorcist (1973.) 

 

Zasad ih ukupno ima samo 8, ali ako nastavi putem popularnosti, a za vjerovati je da hoće jer se pretpostavlja kako će mnogi korisnici “followati”, ova stvar bi mogla postati sveprisutna, baš kao i dvominutni filmski traileri na koje smo dosad navikli. Ako ste zainteresirani kako izgleda čitav postupak, Glass Eye Inc je sve postepeno objasnio, korak po korak, sa zaključkom: “Čitava stvar izgleda dinamično i zanimljivo kada se prikazuje brzom izmjenom kadrova u 6 sekundi”.

Be social

Komentari