Vrijeme čitanja: 2 minute Nova glazba ovog tjedna donosi šest domaćih i regionalnih singlova u borbi za pobjedu te pet stranih preporuka za slušanje

17.05.2020.

Vrijeme čitanja: < 1 minuta 4. rujna 2020. izlazi remaster kolekcija u kojoj će se naći proljepšane i osvježene prve dvije igre kultnog serijala Tony Hawk's Pro Skater.

Recenzija – “24K Magic” (Bruno Mars): Julio i Gurl okruženi veseljem i ludošću

14.01.2017. Elena JapundžićFoto: "24K Magic" [Cover]
Vrijeme čitanja: < 1 minuta

Bruno Mars je američki pjevač i kantautor koji svira više od jednog instrumenta i producira najslušaniju glazbu današnjice. Otkako je rođen na Havajima prije nepune 32 godine uspio je objaviti tri zarazno uspješna studijska albuma i onemogućiti smiren ulazak u dućane svojim hitovima: Grenade i Just The Way You Are. Posljednji uradak “24K Magic” je već osvojio sve top liste i Victoria’s Secret modele istoimenim singlom, a cijeli album je jednom riječju super.

Žene objekti

Ako se ikada osjećate loše i bez energije početak albuma je fantastična dizalica. Glupost, ludost, prostodušnost i super ritam u svom najboljem komercijalnom izdanju. Iako je mlad Bruno Mars nije od jučer. Čovjek je nepobitno talentiran. Nema dosadne sekunde u prvom dijelu izdanja, jedina zamjerka bi bila dosta velika objektivizacija žena, ali čini se da su riječi pjesama toliko jednostavne da nisu samo žene objektivizirane.

Julio i Gurl

Versace On the Floor uvodi suludu seksualnu notu i sporiji ritam. Oni koji se doživljavaju iole ozbiljno vjerojatno će frknuti nosom uz suludi podcjenjivački osmjeh, ali nekako mislim da ozbiljni zaljubljenici u složene ritmove i dubokoumna razmišljanja o životu neće doći u priliku da slušaju ovu seksualnu neugodu na tragu 80-tih godina. Možda je pretjerano telefonski zvati Halle Berry u Calling All My Lovelies, ali to je Bruno Mars, on si smije dopustiti da zvuči kao ostarjeli ljigavac iz tramvaja. I ako možete preći preko činjenice da ne znate tko su mitska bića „Julio“ i „Gurl“ koja se pojavljuju kroz cijelo stvaralaštvo ovog umjetnika, bit ćete sretni. Vrlo.

Album je osvježavajuće brz, s usporavanjem u sredini bez kojeg bi se Bruno Mars činio kao preuživljeni pekinezer koji hopsa po ženskim nogama. Tako da je balans i više nego dobrodošao. Za kraj je možda najbolje citirati samog umjetnika i uzviknuti: „Dance!“

(Visited 188 times, 1 visits today)

0%
1