Recenzija – Bolest: Tamne sirove struje

facebook.com
facebook.com

Bolest – mladi Mc , član Industrije 40, izdao je svoj prvi solo album. Njegovim umom struje sirove i tamne teme, bolesni multiji  koje je odlučio upakirati baš u album “Bolesničko pomazanje”. Vjeru smatra trivijalnom za društvo, a ovim albumom ne veliča vraga, već kroz njegov lik objašnjava svoje stavove prema religiji.

Bolest je pokazao emociju

Poznat po mračnim temama koje su lišene emocija, odlučio se na dozu emocija na svom prvom albuma. Nema ih puno, doduše samo u jednoj pjesmi, no i to je napredak. Riječ je o pjesmi Vuk na kojoj Bolest iskreno priča o malo emotivnijim temama nego inače. Nije se rastopio iza mikrofona, nije pjevušio vesele melodije, već je bacio tvrde stihove s jasnom porukom .Bez okolišanja, lansirajući nam iskrenost. Pjesma koja je već postojala u arhivi Industrije 40 je Najjača stvar. Na njoj su također Lobje i Bolest, a razlog njezinog “zanemarivanja” bio je traženje prikladnog beata. Dečki su je tijekom realizacije Bolesničkog pomazanja pronašli u riznici Boogie Mashine.

Član Industrije realizirao cover albuma

Bolesničko pomazanje također ima zanimljiv cover. Još zanimljivija je činjenica da je autor covera jedan od članova Industrije 40, MC Bendicod, koji je vješt u dizajniranju omota albuma . Dao si je truda i upakirao Bolesničko pomazanje u još bolesniji cover.

facebook.com
facebook.com

Bolest za koju lijek još nije izmišljen, Mc kojeg je teško usporediti s nekim drugim Mc-em , dobar tehničar i oštar kritčar, sve je to je koncentrirano u jednoj osobi. Predstavlja kreativnu individuu koja svoje teme traži svuda oko sebe te svoje rime modificira u bolesne tvrde rime koje mogu svakoga natjerati da se zapita o bitnim stvarima iz života.

Album se nalazi na besplatnom downloadu stranice Industrije 40, a sve se pjesme mogu poslušati i na Youtube-u . Album sadrži 16 tvrdih pjesama koje jednostavno tjeraju glave na klimanje, a industrija je pripremila i jednu deliciju unutar njih 16, a to je remix stvari 666 koji je neopisivo tvrdo odradio Dj/ producent 40 Industrije BeroZmay . On nije bio jedini zadužen za produkciju na samom albumu, s produkcijske strane albumu su još doprinjeli: Boogie Mashina, ZakiBeatz, Capitan Pleasure, Annonymus Straid Nova i Beasty Bastardo. Za mastering je bio zadužen Macola (Red Vocals Studio).