Istaknuto
21.08.2019.

Vrijeme čitanja: 1 minuta U rubrici Nova glazba izdvojili smo aktualne domaće singlove, a vi glasanjem odaberite svog favorita. Poslušajte i preporuku stranih noviteta.

05.08.2019.

Vrijeme čitanja: 6 minute FILMSKI VREMEPLOV: Vrijeme je da upoznate francuski novi val (nouvelle vague) i saznate zašto i kako je oduševio filmofile i ljubitelje francuske kulture.

Film

Spider-Man hoda Zagrebom, a nitko ne zna tko je on

16.07.2019. Ziher.hrYouTube screenshot
Vrijeme čitanja: 2 minute

Svatko tko je ovih dana, točnije od 2. srpnja, imao priliku otići u Cineplexx kina na projekciju filma Spider-Man: Daleko od kuće, prije filma imao je priliku vidjeti kratku reklamu koja je predstavljala najnoviji film o svima najdražem superjunaku iz susjedstva, Spider-Manu.

U reklami, glavnu ulogu ima, naravno, Spider-Man. Radi se inače o adolescentu koji je kupio kostim u Americi koji je gotovo ista replika onog filmskog iz Marvelovih filmovima, te je postao zvijezda društvenih mreža tako što je obučen u taj kostim počeo obilaziti Zagreb. Zatim je pomalo počeo gostovati po festivalima u drugim gradovima, ljudi su pomalo sve češće čuli za njega, a njegova Instagram stranica svakim danom je sve više i više posjećenija.

Više nije ni čudna pojava kada mu se ljudi na ulici obrate i kažu kako su ga zapratili preko društvenih mreža te kako im je drago što postoji netko tko uveseljava ljude, prvenstveno djecu, ali i odrasle ovakvim načinom.

Misteriozni mladić je svejedno i dalje u ulozi te ne odaje svoj identitet bilo kome, tek najboljim prijateljima. Tako da u principu nitko ni ne zna tko je ispod maske. Postojalo je više teorija, uglavnom vezanih za popularne youtubere koji dolaze iz udruge Joomboos, no da li je hrvatski Spider-Man zaista inače poznato lice ili tek mladić iz predgrađa koji je odlučio uveseljavati ljude, to zna samo on.

Prije par tjedana, hrvatski Spider-Man imao je priliku ostvariti svoj glumački debi u reklami za Cineplexx gdje je predvodio glavnu radnju, a reklama na simpatičan način prikazuje kako glavni junak provodi svoje slobodno vrijeme gledajući sebe na velikome ekranu, dok postoje i neka dodatna iznenađenja koja će gledatelji morati sami otkriti.

Pod redateljskom palicom Nevena Dužaneca, inače poznatom po kratkometražnim festivalskim filmovima te produkcijskom nadležnošću Lovre Preprotnika uz profesionalne kadrove predvođene Dorom Čaldarović koja je ove godine upisala Akademiju dramskih umjetnosti, smjer snimatelja, ova reklama zasjala je na velikim ekranima te obradovala mnoge, od najmlađih do nešto starijih generacija.

Avanture na dnevnoj bazi hrvatskog Spider-Mana možete pratiti na njegovoj službenoj Instagram stranici.

(Visited 100 times, 5 visits today)

Komentari