Film

Zašto je Blomkamp nezadovoljan Elysiumom i kako se Die Antwoord našao u Chappieju

Foto:Screenshot/Youtube.com/watch?v=lyy7y0QOK-0
Vrijeme čitanja: 2 minute
Foto:Screenshot/Youtube.com/watch?v=lyy7y0QOK-0
Foto:Screenshot/Youtube.com/watch?v=lyy7y0QOK-0

Prije nekoliko dana Chappie je stigao u kina, a južnoafrički redatelj Neill Blomkamp opet je došao u prvi plan. Nakon što je osvojio svijet distopijskim Districtom 9, privukao je pažnju na sebe kao perspektivnog redatelja u svijetu znanstvene fantastike. Držeći se provjerenog ZF recepta, krenuo je snimati Elysium koji međutim nije zadovoljio redatelja. On nije bio jedini. Ni visoka očekivanja publike niti kritike, izazvana oduševljenjem njegovim dugometražnim prvijencem, nisu bila ispunjena. Blomkamp je u intervjuu za Moviephone izjavio da je bio uzbuđen Elysiumom samo jednu minutu te da nije bio u konačnici sretan filmom. Napomenuo je kako postoje dijelovi Elysiuma koje voli te da je zadovoljan konceptom, ali film ipak nije savršen. Priznaje da film „jednostavno nije dovoljno dobar.“ Takva skromnost je nešto što se rijetko sreće u svijetu kinematografije, a pogotovo blockbustera. Ali svako zlo za neko dobro, Elysium je nadahnuo određene vizualne elemente redateljeva novog filma.

Die Antwoord, Hugh Jackman i inteligentni robot

Kako su članovi ekscentričnog rap sastava postali glumci u Chappieju? Upravo ta njihova neobičnost, koju Blomkamp naziva „čudni magnetizam“ je razlog zbog kojeg je računao na njih od samog začetka projekta. Redatelja je dvojac zaintrigirao zbog čega je htio da glume svoje pojačane verzije. Uz to, očito da je magnetizam obostran, jer Ninja ima tetovažu na unutarnjoj usni District 9.

Od ostalih glumaca pojavljuju se Hugh Jackman, čiji nastup se već posvuda hvali te Sharlto Copley koji je dugogodišnji Blomkampov prijatelj i suradnik. Copley je glumio u svim njegovim filmovima. Značajne uloge dobili su i Dev Patel te Sigourney Weaver s kojom bi uskoro mogao nastaviti suradnju na projektu Alien. Redatelj navodi kao najdražeg suradnika Hansa Zimmera, oskarovskog skladatelja koji od osamdesetih vlada glazbenim vodama filma. Blomkamp smatra kako je glazba bitan dio filma te da se mora savršeno uklapati u njega.

Blomkampovi filmovi nisu samo vizualno uvjerljivi futuristički prikazi, već i socijalne kritike društva i države. Moguće da se Blomkampu smiješi sudbina jednog od najjačih science fiction redatelja ovog vremena koji uspješnim scenarijima, maštovitošću i širokim filmskim i tehnološkim znanjem obogaćuje SF žanr.

Be social

Komentari