Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Glazba

Die Antwoord premijerno u Hrvatskoj: Jedini nastup u regiji na Velesajmu 13. lipnja

05.04.2016. Ziher.hrFoto: Ross Garrett (press)

Južnoafrička rap rave senzacija Die Antwoord dolazi u paviljon 9 Zagrebačkog Velesajama u ponedjeljak 13. lipnja!

Ovaj fantastičan trojac uzdrmao je glazbenu scenu sa svojom provokativnim glazbom i pojavom koje prate viralni spotovi i adrenalinski nastupi. Zagreb i Hrvatska dugo su čekali na njihov premijerni dolazak koji će se konačno dogoditi u sklopu aktualne turneje i bit će jedini u našoj regiji.

Die Antwoord su osnovani u Cape Townu 2008. godine, a predvode ga reperi Ninja i Yo-Landi Visser te DJ Hi-Tek. Prvi album “$O$” objavili su besplatno online, spot za pjesmu “Enter the Ninja” proširio se internetom uz milijunske TouYube preglede i osigurao im je međunarodnu pozornost, a trend probijanja interneta nastavio se s kontroverznim singlom “Evil Boy”.

Njihova glazbena mješavina hip-hopa, rapa, rocka i ravea donosi priču s ruba urbanog društva i siromašnih ulica južnoafričkog Cape Towna te kroz pokret “zef” portretiraju underground glazbeno i vizualno. Dio je to alternativne kulture koju oživljavaju u svojim spotovima i glazbi, a specifičan izgled Ninje u potpunosti prekrivenog nasumičnim tetovažama ili Yo-Landi Visser koja ima glas djevojčice doprinose prepoznatljivosti benda.

Upravo se njihov alternativni pokret proširio svijetom brzinom munje. Nedugo nakon albuma prvijenca održali su debitantski međunarodni nastup na Coachelli, nakon kojeg je uslijedila i velika svjetska turneja, uz nastupe u Australiji i Novom Zelandu. Poslije razlaza s Interscopeom, koji je htio da njihov zvuk bude više generički, Die Antwoord pokreću vlastitu Zef Records etiketu te izdaju drugi album “Ten$Ion” koji uključuje singlove “I Fink U Freeky” i “Fatty Boom Boom”, te stavlja bend u fokus svjetske glazbene scene. “XP€N$IV $H1T”, “Pitbull Terrier” i “Ugly Boy” predstavili su treći studijski album “Donker Mag” iz 2014. koji se našao i na prvom mjestu Billboardove ljestvice dance/electronic albuma.


Početkom 2016. grupa je dala prve informacije o novom studijskom albumu koji se prvotno trebao zvati “Rats Rule”, ali su promjenili naziv u “We Have Candy”. Produkcijom novog materijala će se pozabaviti DJ Muggs iz Cypress Hilla.

U jednom davnom intervjuu bend je istaknuo da im je plan objaviti pet albuma i između svakog po jedan film. Dosad im je uspjelo realizirati samo dva video projekta. Prvi je bio kratki film “Umshini Wam”, a drugi odličan SF “Chappie” iz 2014. godine. U ovom blockbuster hitu Ninja i Yo-Landi su dvoje kriminalaca koji igrom prilika postaju “roditelji” robota Chappija i uče ga kako biti gangster.

Zbog dosta specifičnog izričaja i zvuka bend nije imao puno suradnji, osim navodne kolaboracije s Aphex Twinom koja je ostala obavijena velom tajni. Usput su odbili i par ponuda, poput primjerice one Lady Gage da nastupe kao predgrupa na njezinoj južnoafričkoj turneji.

Njihovi tekstovi su provokativni, smiješni, čak pomalo i morbidni, ali nose jaku poruku. Praćeni hordom sljedbenika Die Antwoord svojom glazbom i pojavom dižu prašinu diljem svijeta. Do sada ih se moglo vidjeti samo u susjedstvu na Exitu i Schengenfestu, a njihov samostalni i premijerno hrvatski nastup dogodit će se u Paviljonu 9 na Zagrebačkom Velesajmu 13. lipnja.

Ulaznice

Prodaja ulaznica kreće od petka 8. travnja. Prva cijena od 150 kuna na snazi će biti do 30. travnja. Od 1. svibnja cijena se diže na 170 kuna, dok će na dan koncerta za ulaz trebati izdvojiti 200 kuna.

Ulaznice je moguće kupiti na službenim prodajnim mjestima u Dirty old shopu (Tratinska 18), Rockmarku (Berislavićeva 13), Aquarius CD Shopu (Varšavska 13), Dallas Music Shopu Rijeka (Splitska 2a) te na Eventimovim prodajnim mjestima i na www.eventim.hr.

Komentari