19.06.2019.

Vrijeme čitanja: 1 minuta Nova glazba ovog tjedna nudi izbor domaćih i regionalnih noviteta za koje možete glasati te nekoliko stranih preporuka za slušanje.

Recenzija – „Razmišljanje u okviru“ (Darkvud): Van svih okvira

30.06.2016. Vlatka SemenčićDarkvud
Vrijeme čitanja: 1 minuta

Darkvud, još jedan sinjski bend koji odskače od ostatka scene, objavio je „Razmišljanje u okviru“ (Croatia Records), album s 12 pjesama kojima je zajedničko obilježje različitost.

Od osnutka benda je prošlo deset godina, prvi album „Haug“ nekako je ostao u sjeni, ali s ovim bi izdanjem mogli izaći na svjetlo. Usred nemogućnosti djelovanja u samo jednom žanru odlučili su jednostavno prepustiti se i snimati pjesme u svim raspoloživim glazbenim pravcima. Svoj zvuk su nazvali wood „jer rock i metal već postoje“. Kao aktualni singl odabrana je Daj mi jednu ladnu, prikladna ska reggae pjesma o vječnoj želji za ljenčarenjem čiju provedbu stopiraju radni dani.

Produžni kabel vedra je pjesma na mariachi način, no znajući da se ne drže strogo zadanih žanrova dodali su zvuk bubnja beatboxanjem i izgovaranjem ritmičkih udaraca. Moja prva misao slušajući Stolni tenis (nakon 30 sekundi uvoda u kojemu se jedino čuje zvuk loptice koja se odbija o površinu) bila je: ‘ovako bi Blues Brothers izvodili punk.’ Glavni instrument u pjesmi su orgulje čiji zvuk varira od komornog do pomalo istočnjačkog da bi na kraju prešao u apsolutnu psihodeliju. Najmoćnija na albumu je pjesma Moj bubanj u kojoj je glasno izvikivanje stihova praćeno žestokom glazbenom pozadinom.

Volite li rock, etno, funk, punk, psihodeliju, ska i tako dalje, voljet ćete i Darkvud jer odbijajući svrstati se u jednu ladicu postaju univerzalni bend koji nudi za svakoga ponešto.

(Visited 290 times, 1 visits today)

0%