Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Vizart

“Sva lica prirode” iz korejske perspektive u Mimari

02.11.2015. Ziher.hrFoto: Muzej Mimara

Izložba slika “Sva lica prirode” južnokorejske umjetnice Ji Suk Baek otvara se u utorak, 3. studenog, u Muzeju Mimara. Slikarica izložbom hrvatskoj javnosti predstavlja svoj recentni umjetnički rad, dvadesetak pejzaža velikog formata u kombiniranoj tehnici. Djela naziva “Snijeg”, “Voda”, “Šuma”, “Jesen” i “Proljeće” u nizu meditativnih varijacija iste teme prirode izražavaju slikaričin senzibilitet i oduševljenje prirodom koja nas okružuje.

Prema riječima same umjetnice, priroda je izvor inspiracije i kad razumijemo boju, teksturu, oblik, prostor i vrijeme prirode, slijedi nadahnuće i zahvalnost. “Svojim radovima s motivima prirode želim približiti i istaknuti postojanje i ljepotu prirode”, ustvrdila je Baek.

Povjesničarka umjetnosti Iva Koerbler, smatra kako novi ciklusi njezinih slika posvećeni prirodi, njezinim mijenama i godišnjim dobima iskazuju posve novu etapu u umjetničinom kontinuiranom istraživanju fenomena prirode, ali i dosezanje “slobodne, sigurne majstorske geste i vizure, kada slikanje konačno postaje radost, a ne nužno dokazivanje”.

Ji Suk Baek svoj je rad na hrvatskoj likovnoj sceni započela u teškim ratnim vremenima slikanjem djece izbjeglica iz Vukovara u izbjegličkom kampu na zagrebačkom Črnomercu. Humanitarna crta proteže se kroz cijeli slikarski vijek umjetnice, njenim sudjelovanjem i doprinosom mnogim dobrotvornim likovnim kolonijama i akcijama.

Izložba se može razgledati u Studiju Muzeja Mimara besplatno do 23. studenog ove godine.

Komentari