Dizajn i pop glazba: Ivan Ivezić, dizajner Jugotonovih vinila, večeras u sklopu [d]razgovora
U sklopu izložbe “Socijalistička disco kultura 1977-1983: Vizualni jezik disca“, danas, u četvrtak 23. srpnja, imat ćemo prilike u ugodnom razgovoru poslušati što nam ima za reći Ivan Ivezić, dizajnerski rekorder zlatnog doba jugoslavenske diskografske industrije. Njegov rad broji tisuće dizajnerskih vizuala za covere ploča, a uz njih je radio i popratne reklamne materijale, te se brinuo za finalno rješenje i produkciju konačnih grafičkih produkata u zlatno vrijeme Jugotona, konkretno od 1967. do 1991. godine – koliko vrijeme je službeno radio za diskografski gigant bivše države.
Premda njegov opus dosad nije bio u prevelikom fokusu, vrijeme je da se konačno osvrnemo na rad ovog produktivnog dizajnera koji se u jednom danu znao pobrinuti za čak tri vizualna rješenja LP-a – čak i ako, nažalost, njegovo ime danas nije toliko zvučno koliko bi trebalo biti u dizajnerskim krugovima, budući da je većinom radio u tišini iza kulisa glazbene industrije, u kućnoj radionici pod imenom Eksperimentalni studio. Također, Ivezić je autor najprepoznatljivog logotipa Jugotona, a osvajao je i brojne nagrade u vrijeme Jugoslavije, kao što su Oskar za ambalažu i Zlatni Savropak.
Više o korelaciji glazbe i vizualnih umjetnosti, moći ćemo poslušati u galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva u 20 sati, a razgovor će voditi Željko Luketić, autor same izložbe u sklopu koje se ovo gostovanje odvija.