Književni klasici na zidu vaše sobe? I to je moguće.
Gotovo svakog dana možemo se susresti s novim inovacijama koje nam na neki način olakšavaju i čine život zanimljivijim. Kada govorimo o književnosti, možemo reći da je posljednja velika revolucija započela s objavljivanjem e-knjiga te nedugo nakon toga, s mnogobrojnim portalima koji su omogućili jednostavno, ponekad i potpuno besplatno, skidanje omiljenih djela na osobno računalo i smartphone. Međutim, odnedavno književne klasike možete nabaviti na običnim posterima.
Za ovaj novi, nekonvencionalni način objavljivanja knjiga, zaslužan je Ian Warner. Naime, zaposlenik berlinske kompanije Blotto Designs želio je dočarati pravu veličinu Uliksa, romana Jamesa Joycea, pa je tako 265, 222 riječi stavio na jedan bijeli, obični plakat. Tijekom dvije godine, otkada je objavljen prvi plakat, kreativci iz Blotto Designa objavili su preko 20 djela u ovom obliku.
Najduža knjiga koju su isprintali je King James Bible, koja se sastoji od 820,000 riječi, a najprodavaniji plakat je Goetheov Faust. Warner i njegovi suradnici su konstantno u potrazi za djelima koje bi mogli prebaciti u ovaj oblik, a u njihovoj “biblioteci” uskoro možemo očekivati Dickensa, Nietzschea i Danteovu Božanstvenu komediju. Svi knjigoljupci koji žele ukrasiti svoj zid književnim klasikom mogu nabaviti postere na All The World’s a Page. Cijena svih postera je 20 eura.