Istaknuto
15.11.2017.

Gorillaz su u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju album "Humanz" stigli i do Budimpešte gdje su nas podsjetili zašto toliko volimo njihov zarazni spoj funka, hip hopa, gospela i popa. S novim albumom svoj su glazbeni izričaj proširili i na dance glazbu i house ritmove te parter sportske arene pretvorili u plesni podij.

14.11.2017.

Miki ima novi album koji će promovirati u Tvornici kulture! Na novom albumu repa o nogometu, jazzu i palačinkama, a sličan asortiman pizdarija pronaći ćete i ovom razgovoru. O glumcima, plejmejkerima i stolarima pričali smo šetajući kroz Namu, jer se u njoj, kao i u Mikijevim pjesmama, može naći milijun svega.

Film

Indiana Jones u novom ruhu Stevena Soderbergha!

25.09.2014. Hrvoje Korbar
foto: Vimeo screenshot

foto: Vimeo screenshot

Jedna od najpopularnijih filmskih franšiza svih vremena, ona o pustolovnom arheologu Indiani Jonesu, ostat će upamćena po sjajnoj glazbi Johna Williamsa, Harrissonu Fordu u naslovnoj ulozi i tisućama djece koja su sanjala o tome da postanu arheolozi uvjereni kako će i oni tražiti izgubljeni kovčeg i loviti zlikovce diljem kugle zemaljske. Sva četiri filmska nastavka režirao je Steven Spielberg, a svoju osebujnu posvetu tom djelu nedavno je na svom blogu objavio njegov imenjak, slavni redatelj Steven Soderbergh, koji je već sad upamćen kao redatelj eklektičnog ukusa u čijem opusu možemo naći psihološke trilere, komedije, biografske filmove i televizijske serije.

Soderbergh je prvi dio franšize, Raiders of the Lost Ark iz 1981., obradio na vrlo neobičan način – film je u crno-bijeloj tehnici, a originalnu Williamsovu glazbu i dijaloge zamijenio je suvremenom glazbom koju je teško žanrovski odrediti. U tekstu Soderbergh kaže kako je video stvorio u edukativne svrhe –  stavljanjem filma u crno-bijelu tehniku htio je istaknuti majstorsku kameru i montažu čiji se značaj u filmskoj umjetnosti često zanemaruje. Smatrajući kako bi kvalitetan film trebao funkcionirati i bez tona, samo kao vizualna umjetnost, Soderbergh daje i naputke što točno treba promatrati u njegovoj verziji filmske uspješnice. Naposljetku, zaključuje kako je za taj aspekt filma ponajviše zaslužan Douglas Slocombe, britanski kamerman koji je za rad na ovom filmu zaradio i nominaciju za Oscara. Soderberghovu verziju filma i detaljna upustva za gledanje filma možete pogledati i pročitati ovdje.

Komentari