Istaknuto
07.01.2019.

Vrijeme čitanja: 4 minute Zašto je važno biti član jedne ili više sekcija KSET-a detaljnije možete pročitati u knjizi, a mi smo za vas pripremili 9 zanimljivosti koje se kriju na stranicama punim bisera i zanimljivosti te brojnim fotografijama koje nas tjeraju da poželimo da smo živjeli u vrijeme naših roditelja, ali i da sami stvaramo svoje uspomene u KSET-u.

03.01.2019.

Vrijeme čitanja: 7 minute Za početak 2019. godine prisjetit ćemo se domaćih albuma koji su po mišljenju glazbene redakcije obilježili godinu iza nas.

Film

Indiana Jones u novom ruhu Stevena Soderbergha!

25.09.2014. Hrvoje KorbarVrijeme čitanja: 1 minuta
foto: Vimeo screenshot

foto: Vimeo screenshot

Jedna od najpopularnijih filmskih franšiza svih vremena, ona o pustolovnom arheologu Indiani Jonesu, ostat će upamćena po sjajnoj glazbi Johna Williamsa, Harrissonu Fordu u naslovnoj ulozi i tisućama djece koja su sanjala o tome da postanu arheolozi uvjereni kako će i oni tražiti izgubljeni kovčeg i loviti zlikovce diljem kugle zemaljske. Sva četiri filmska nastavka režirao je Steven Spielberg, a svoju osebujnu posvetu tom djelu nedavno je na svom blogu objavio njegov imenjak, slavni redatelj Steven Soderbergh, koji je već sad upamćen kao redatelj eklektičnog ukusa u čijem opusu možemo naći psihološke trilere, komedije, biografske filmove i televizijske serije.

Soderbergh je prvi dio franšize, Raiders of the Lost Ark iz 1981., obradio na vrlo neobičan način – film je u crno-bijeloj tehnici, a originalnu Williamsovu glazbu i dijaloge zamijenio je suvremenom glazbom koju je teško žanrovski odrediti. U tekstu Soderbergh kaže kako je video stvorio u edukativne svrhe –  stavljanjem filma u crno-bijelu tehniku htio je istaknuti majstorsku kameru i montažu čiji se značaj u filmskoj umjetnosti često zanemaruje. Smatrajući kako bi kvalitetan film trebao funkcionirati i bez tona, samo kao vizualna umjetnost, Soderbergh daje i naputke što točno treba promatrati u njegovoj verziji filmske uspješnice. Naposljetku, zaključuje kako je za taj aspekt filma ponajviše zaslužan Douglas Slocombe, britanski kamerman koji je za rad na ovom filmu zaradio i nominaciju za Oscara. Soderberghovu verziju filma i detaljna upustva za gledanje filma možete pogledati i pročitati ovdje.

(Visited 51 times, 2 visits today)

Komentari