Istaknuto
13.01.2017.

2016. godina proslavila se brojnim novim serijama i novim sezonama već etabliranih serija, no neke su se ipak uspjele provući ispod radara medija i gledatelja.

12.01.2017.

U službi koncerta s Kensington Limom u Vinylu opsežno smo preokrenuli teme i temice s veselim Augustama. Gordana i Ivana otkrile su nam što trenutno slušaju, što ih sekira, kako napreduje snimanje novog albuma i što nam sve Auguste pripremaju za budućnost.

Vizart

“Krivo srastanje” Vesovića i Posavca u No galeriji MSU-a

04.07.2015. Petra PlivelićFoto: www.msu.hr/screenshot

Izložba fotografija „Krivo srastanje“ otvara se ovog utorka, 7. srpnja, u No galeriji Muzeja suvremene umjetnosti. Temelj izložbe je istraživanje Zbirke fotografija Muzeja suvremene umjetnosti, koje nam približava radove autora koji su značajno utjecali na razvoj domaće fotografije. To su ponajprije Mijo Vesović i Ivan Posavec, a ova izložba je njihovo prvo zajedničko izlaganje i već je samim time značajna. Kustosica ove izložbe je Leila Topić.

Njih dvojica istaknuti su protagonisti otpora dominantnim kulturalnim modelima koji su nastali paralelno s razvojem tzv. omladinske kulture potkraj 70-ih i početkom 80-ih. Iznjedrili su brojne medijske fenomene poput „dana slave” Poletovske fotografije. Na početku su krivo srasli u odnosu na kontekst u kojem su započeli umjetničku karijeru da bi danas, u kontekstu marketinški posredovane vizualne komunikacije, jedva prepoznali vlastito djelo i njegovo naslijeđe.

Foto: www.msu.hr/screenshot

Foto: www.msu.hr/screenshot

Gledajući danas te fotografije, moramo se zapitati ne kamo je nestalo radništvo (to, na žalost, znamo), ili gdje su i što danas rade te zvijezde, nego, prije svega, kamo je nestao taj optimizam, ta (naivna?) vjera da će budućnost postindustrijskog, postmodernog svijeta biti isključivo svijetla? U medijima se danas tek sporadično i gotovo slučajno pojavljuju fotografije koje bi nam prikazujući sadašnjost tih već ostarjelih djevojaka i mladića ponudile odgovore na ta pitanja. Ne zato što u današnjim medijima fotografije uopće ne bi bilo, nego zato što medijska i urednička politika — u kojoj tabloidno skandaliziranje i dociranje kolumnista i opinion-makera, predstavljaju dva lica istog moralizirajućeg stava koji odlikuje sve konzervativne politike — strukturno više ne dopušta takav pogled“, piše Dejan Kršić u popratnom tekstu izložbe.

Foto: www.msu.hr/screenshot

Foto: www.msu.hr/screenshot

Izložba ostaje otvorena do 9. kolovoza ove godine. Detaljnije informacije potražite na internetskoj stranici MSU-a.

Komentari