16.09.2018.

Novi ravnatelj zagrebačke Opere prvi je stranac na tom mjestu od samostalnosti Hrvatske. Otkrio nam je na što će staviti naglasak u svom četverogodišnjem mandatu, ali i za koji nogometni klub navija te što mu je skriveni talent.

06.09.2018.

Na jednom mjestu okupili smo najzanimljivije koncerte koji nas ove jeseni očekuju u Zagrebu i Rijeci. Pred nama je sjajna jesen koju će obilježiti Deafheaven, God Is An Astronaut, Editors, Jethro Tull, Mudhoney, ali i brojni domaći izvođači.

Ničije dijete pobjednik venecijanskog Međunarodnog tjedna kritike

06.09.2014. Ziher.hr

Dugometražni igrani film Ničije dijete srpskog redatelja i scenarista Vuka Ršumovića, nastao u koprodukciji sa zagrebačkom Kinoramom, osvojio je tri nagrade na 29. Međunarodnom tjednu kritike u Veneciji, uključujući glavnu – Nagradu publike RaroVideo. Filmu su uz RaroVideo i iznos od 5.000 eura pripala nagrada Udruženja filmskih kritičara Europe i Mediterana FEDEORA za najbolji scenarij te nagrada Svjetskog udruženja filmskih kritičara FIPRESCI za najbolji film u dvama programima, Tjednu kritike i Horizontima.

Naslovno „ničije dete” je stvarni dječak kojeg su duboko u planinama u Bosni i Hercegovini pronašli lovci u proljeće 1988. i koji je potom završio u domu za nezbrinutu djecu u Beogradu. Duga i nimalo laka socijalizacija završava njegovim neočekivanim povratkom u Bosnu nekoliko godina kasnije u vrijeme ratnog vrhunca.

Film je nastao u koprodukciji kuća Art & Popcorn i BaBoon Production iz Srbije te Kinorame iz Hrvatske. Scenarist i redatelj filma je Vuk Ršumović kojem je ovo debitantsko dugometražno ostvarenje, kao i snimatelju Damjanu Radovanoviću. Glazbu i dizajn zvuka potpisali su hrvatski autori Jura Ferina, Pavao Miholjević i Dubravka Premar, a hrvatska koproducentica je Ankica Jurić Tilić. Naslovnu ulogu odigrao je Denis Murić, a ostale uloge tumače Pavle Čemerikić, Isidora Janković, Miloš Timotijević, Tihomir Stanić i Borka Tomović.

Međunarodni tjedan kritike u Veneciji paralelni je festival venecijanskoj Mostri, koji prikazuje dugometražne debije. Zajednički ga organiziraju Mostra i Talijansko udruženje filmskih kritičara (SNNCI) od 1984. godine pa, uz glavnu nagradu koju dodjeljuje publika, filmovi odabrani u program Tjedna konkuriraju i za službenu nagradu Mostre za najbolje debitantsko ostvarenje, Lav budućnosti Luigi de Laurentiis, kao i za nagrade kritičara.

Više informacija o Tjednu kritike možete doznati na službenim stranicama, a sve nagrade nezavisnih žirija 71. Venecije možete pronaći na ovom linku, dok se proglašenje nagrada službenih žirija očekuje večeras na svečanom zatvaranju festivala.

(Visited 58 times, 1 visits today)