07.01.2019.

Vrijeme čitanja: 4 minute Zašto je važno biti član jedne ili više sekcija KSET-a detaljnije možete pročitati u knjizi, a mi smo za vas pripremili 9 zanimljivosti koje se kriju na stranicama punim bisera i zanimljivosti te brojnim fotografijama koje nas tjeraju da poželimo da smo živjeli u vrijeme naših roditelja, ali i da sami stvaramo svoje uspomene u KSET-u.

03.01.2019.

Vrijeme čitanja: 7 minute Za početak 2019. godine prisjetit ćemo se domaćih albuma koji su po mišljenju glazbene redakcije obilježili godinu iza nas.

Ničije dijete pobjednik venecijanskog Međunarodnog tjedna kritike

06.09.2014. Ziher.hrVrijeme čitanja: 2 minute

Dugometražni igrani film Ničije dijete srpskog redatelja i scenarista Vuka Ršumovića, nastao u koprodukciji sa zagrebačkom Kinoramom, osvojio je tri nagrade na 29. Međunarodnom tjednu kritike u Veneciji, uključujući glavnu – Nagradu publike RaroVideo. Filmu su uz RaroVideo i iznos od 5.000 eura pripala nagrada Udruženja filmskih kritičara Europe i Mediterana FEDEORA za najbolji scenarij te nagrada Svjetskog udruženja filmskih kritičara FIPRESCI za najbolji film u dvama programima, Tjednu kritike i Horizontima.

Naslovno „ničije dete” je stvarni dječak kojeg su duboko u planinama u Bosni i Hercegovini pronašli lovci u proljeće 1988. i koji je potom završio u domu za nezbrinutu djecu u Beogradu. Duga i nimalo laka socijalizacija završava njegovim neočekivanim povratkom u Bosnu nekoliko godina kasnije u vrijeme ratnog vrhunca.

Film je nastao u koprodukciji kuća Art & Popcorn i BaBoon Production iz Srbije te Kinorame iz Hrvatske. Scenarist i redatelj filma je Vuk Ršumović kojem je ovo debitantsko dugometražno ostvarenje, kao i snimatelju Damjanu Radovanoviću. Glazbu i dizajn zvuka potpisali su hrvatski autori Jura Ferina, Pavao Miholjević i Dubravka Premar, a hrvatska koproducentica je Ankica Jurić Tilić. Naslovnu ulogu odigrao je Denis Murić, a ostale uloge tumače Pavle Čemerikić, Isidora Janković, Miloš Timotijević, Tihomir Stanić i Borka Tomović.

Međunarodni tjedan kritike u Veneciji paralelni je festival venecijanskoj Mostri, koji prikazuje dugometražne debije. Zajednički ga organiziraju Mostra i Talijansko udruženje filmskih kritičara (SNNCI) od 1984. godine pa, uz glavnu nagradu koju dodjeljuje publika, filmovi odabrani u program Tjedna konkuriraju i za službenu nagradu Mostre za najbolje debitantsko ostvarenje, Lav budućnosti Luigi de Laurentiis, kao i za nagrade kritičara.

Više informacija o Tjednu kritike možete doznati na službenim stranicama, a sve nagrade nezavisnih žirija 71. Venecije možete pronaći na ovom linku, dok se proglašenje nagrada službenih žirija očekuje večeras na svečanom zatvaranju festivala.

(Visited 65 times, 1 visits today)