15.11.2017.

Gorillaz su u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju album "Humanz" stigli i do Budimpešte gdje su nas podsjetili zašto toliko volimo njihov zarazni spoj funka, hip hopa, gospela i popa. S novim albumom svoj su glazbeni izričaj proširili i na dance glazbu i house ritmove te parter sportske arene pretvorili u plesni podij.

14.11.2017.

Miki ima novi album koji će promovirati u Tvornici kulture! Na novom albumu repa o nogometu, jazzu i palačinkama, a sličan asortiman pizdarija pronaći ćete i ovom razgovoru. O glumcima, plejmejkerima i stolarima pričali smo šetajući kroz Namu, jer se u njoj, kao i u Mikijevim pjesmama, može naći milijun svega.

Ničije dijete pobjednik venecijanskog Međunarodnog tjedna kritike

06.09.2014. Ziher.hr

Dugometražni igrani film Ničije dijete srpskog redatelja i scenarista Vuka Ršumovića, nastao u koprodukciji sa zagrebačkom Kinoramom, osvojio je tri nagrade na 29. Međunarodnom tjednu kritike u Veneciji, uključujući glavnu – Nagradu publike RaroVideo. Filmu su uz RaroVideo i iznos od 5.000 eura pripala nagrada Udruženja filmskih kritičara Europe i Mediterana FEDEORA za najbolji scenarij te nagrada Svjetskog udruženja filmskih kritičara FIPRESCI za najbolji film u dvama programima, Tjednu kritike i Horizontima.

Naslovno „ničije dete” je stvarni dječak kojeg su duboko u planinama u Bosni i Hercegovini pronašli lovci u proljeće 1988. i koji je potom završio u domu za nezbrinutu djecu u Beogradu. Duga i nimalo laka socijalizacija završava njegovim neočekivanim povratkom u Bosnu nekoliko godina kasnije u vrijeme ratnog vrhunca.

Film je nastao u koprodukciji kuća Art & Popcorn i BaBoon Production iz Srbije te Kinorame iz Hrvatske. Scenarist i redatelj filma je Vuk Ršumović kojem je ovo debitantsko dugometražno ostvarenje, kao i snimatelju Damjanu Radovanoviću. Glazbu i dizajn zvuka potpisali su hrvatski autori Jura Ferina, Pavao Miholjević i Dubravka Premar, a hrvatska koproducentica je Ankica Jurić Tilić. Naslovnu ulogu odigrao je Denis Murić, a ostale uloge tumače Pavle Čemerikić, Isidora Janković, Miloš Timotijević, Tihomir Stanić i Borka Tomović.

Međunarodni tjedan kritike u Veneciji paralelni je festival venecijanskoj Mostri, koji prikazuje dugometražne debije. Zajednički ga organiziraju Mostra i Talijansko udruženje filmskih kritičara (SNNCI) od 1984. godine pa, uz glavnu nagradu koju dodjeljuje publika, filmovi odabrani u program Tjedna konkuriraju i za službenu nagradu Mostre za najbolje debitantsko ostvarenje, Lav budućnosti Luigi de Laurentiis, kao i za nagrade kritičara.

Više informacija o Tjednu kritike možete doznati na službenim stranicama, a sve nagrade nezavisnih žirija 71. Venecije možete pronaći na ovom linku, dok se proglašenje nagrada službenih žirija očekuje večeras na svečanom zatvaranju festivala.