Istaknuto
09.01.2018.

"Fantom u operi" Andrewa Lloyda Webbera na Broadwayu je premijerno zaigrao 9. siječnja 1988. godine. Riječ je o najdugovječnijem brodvejskom mjuziklu koji oduševljava u svakom aspektu. Ovaj kazališni spektakl odražava i razlike između američkog i europskog pristupa kulturnim sadržajima.

06.01.2018.

Animirani filmovi nisu samo za djecu, a u ovoj filmolisti donosimo izbor filmova koji zadivljuju svojom pričom, animacijom i originalnošću.

Film

Novi način promocije: Poznati glumci udružili su snage s popularnim jutubericama

06.12.2014. Marija Vukšić
Foto: printscreen/youtube.com

Foto: printscreen/youtube.com

YouTube je nastao 15. veljače 2005. godine, osmislili su ga tri bivša zaposlenika PayPal-a : Chad Hurley, Steve Chen i Jawed Karim. Prvotno je zamišljen kao sustav za obične ljude i objavljivanje njihovih video uradaka no nedugo nakon toga evoluirao je u kompleksni spoj amaterskih video portala i komercijalnih medija. Primjerice, YouTube je uživo prenosio vjenčanje kraljevskog para princa Williama i Kate Middleton, a mnogi pjevači koriste ga kako bi promovirali svoj novi hit. No i dalje je ostao moćna platforma za promoviranje videa “običnih” ljudi od kojih neki na taj način imaju mogućnost postati slavni.

Foto: Printscreen

Foto: Printscreen

YouTube je tako postao virtualno mjesto koje ima vlastitu aleju popularnih ličnosti i njih se označava generičnim nazivom “jutuberi“, ali uvijek se zna na koje se jutubere točno misli (one popularne). Hollywood i muzičke kompanije prepoznali su YouTube kao potencijalnih izvor novih slavnih ličnosti. Primjerice, danas većini poznat Justin Bieber potpisao je ugovor upravo tako da je “otkriven” preko YouTubea. Osim njega, sličan put prema nevirtualnoj slavi na taj su način stekli Andy Samberg (The Lonely Island), Soulja Boy, Carly Rae Jepsen, Kate Upton, Ray William Johnson, a mnogi slični njima vjerojatno su upravo na putu prema slavi.

Foto: Printscreen

Foto: Printscreen

Pjevači su već dugo vremena svjesni važnosti YouTubea u svrhu promocije. Osim što na njega plasiraju svoje nove hitove, često se i udružuju s poznatim jutuberima. Tako se, recimo, Justin Timberlake, Adam Levine i Kendrick Lamar pojavljuju u The Lonely Island videima. No u zadnje su vrijeme i glumci postali svjesni važnosti YouTubea i umjesto da jutuberi odlaze u Hollywood, Hollywood je odlučio posjetiti YouTube. Nedavno se dogodilo nekoliko videa u kojima se popularni jutuberi pojavljuju zajedno s poznatim glumcima. Jutuberica Superwoman u svojem je videu How My Mother Stole Christmas ugostila Setha Rogena i Jamesa Franca koji na kraju videa promoviraju svoj novi film The Interview (2014), film o dva novinara koji odu u Sjevernu Koreju intervjuirati Kim Jong-Una. Iako film nema nikakve veze s Božićem, isplati se pogledati Jamesa Franca u odjeći vilenjaka Djeda Božićnjaka.

Anna Akana u videu What If progovara u svojem prekidu i novim ljubavim odlukama dok istovremeno s Danielom Radcliffeom zapravo promovira What If (2013) ljubavnu dramu u kojoj je on glavni glumac. Osim Daniela, u videu How To Almost Walk The Red Carpet udružila je snage s glavnim glumcima nove britanske serije Almost Royal (2014-) u kojoj su glavni likovi Poppy i Roger, neprilagođeni aristokrati koji su otišli posjetiti Ameriku. Anna Akana inače i sama stremi glumačkim vodama, pomagala je na setu doktora Housea i snima mnoge kratke filmove.

Za nadati se je da će se ovaj trend osviještenosti o važnosti virtualne slave na YouTubeu nastaviti i da ćemo u budućnosti vidjeti još mnogo ovakvih suradnji jer to samo govori da je doista važno koga i što vole “mali” ljudi koji sjede iza ekrana. Ovo je zapravo logičan novi korak u promociji filma. Na YouTubeu se mogu pronaći svi novi traileri te je on zapravo jedan od najvažnijih medija za novosti iz svijeta filmske industrije. Nekad su se intervjui s glumcima mogli čitati ili gledati samo u eksluzivnim časopisima ili na specijaliziranim programima, a sad su dostupnima svima običnim kliktajem prsta. Anna Akana i Superwoman imaju preko milijun subscribera na YouTubeu stoga ne čudi da ih glumci vide kao dobar izvor potencijalne nove publike. Glumcima je to besplatna promocija, a jutuberima prilika da postanu još slavnije virtualne ličnosti. Ovo je novi odnos stvarnog i virutalnog svijeta koji nosi većinski pozitivne posljedice za oboje.

(Visited 76 times, 1 visits today)

Komentari