22.04.2018.

Iza imena Tyger Lamb stoji zagrebačka četvorka čiji je prvijenac "Born Into This" na putu. Album još nije vani, no mnoga vrata već su im otvorena. Upoznajte se s njima dok su još polu-anonimni i nepoznati, prije koncerta 3. svibnja u Vintage Industrial Baru.

13.04.2018.

Recenzija: Game of Thrones s03e02 (Dark Wings, Dark Words) – Još više likova i još više priča

09.04.2013. Nikola Šimić
facebook.com/GameOfThrones

facebook.com/GameOfThrones

Druga epizoda treće sezone Game of Thronesa nije ponudila velika uzbuđenja, ali zato je predstavila nekoliko novih likova. S druge strane, Arya, Bran, Theon, Jaime i Brienne dobili su nastavak svojih priča nakon izostanka u premijernoj epizodi. Ned Stark se također kratko pojavljuje u novoj epizodi, točnije njegov glas i to iz pilot epizode. Kao zanimljiva rijetkost u seriji od početka druge sezone jest da su sva Starkova djeca dobila makar koju sekundu u epizodi. Kako su neki likovi obilježili svoj povratak u seriju, tako su drugi izostali nakon uvođenja zanimljivih priča u prošlotjednoj epizodi. Tako, nažalost, nismo odmah ovaj tjedan dobili priliku vidjeti nastavak Daenerysine priče oko skupljanja vojske.

fanpop.com

HBO.com

Brianne vs Jaime Lannister: Što mislite tko je pobijedio?

Prvo valja nabrojiti nove likove koji su se pojavili u seriji po prvi put. Najdojmljivija među novom postavom je svakako Margaeryjina baka (Queen of Thorns) Olenna Tyrell (Diana Rigg) koja u maniri Maggie Smith u Downton Abbeyju vrijeđa sve oko sebe (a ponajviše vlastitog sina) bez imalo truda, a u kojoj Sansa vidi moguću saveznicu. Brat i sestra Reed, koje tumače Thomas Brodie-Sangster i Ellie Kendrick, donose zanimljive informacije o Branovim prethodno spomenutim, ali nikada dovoljno razrađenim magičnim sposobnostima. Theona netko muči, ali koga briga (bar zasad), Arya je neustrašiva i bez dlake na jeziku kao i uvijek, Tyrion i Shae su i dalje simpatični i smiješni, Joffrey je i dalje mali perverznjak, dok se Catelyn Stark nađe u teškim trenucima kada sazna da joj je otac preminuo, dok su joj sinovi Bran i Rickon nestali bez traga.

uproxx.com

HBO.com

Brienne i Kingslayer nastavljaju svoje putovanje po šumama na kojem naiđu na starca koji prepozna Jaimea. Međutim, Brianne odlučuje ne poduzeti ništa i dovodi u opasnost njihove živote. U samoj konačnici, Lannister krade Briennin mač i ulazi u dvoboj sa zaštitnicom Lady Stark. Da bi vidjeli tko je pobijedio, ipak ćete morati pogledati epizodu (no, u to ni najmanje ne sumnjam).

Najljepši svijet koji nam televizija nudi

Nema se što pretjerano reći o drugoj epizodi. Poslužila je kao čisti nastavak premijerne epizode u kojoj su izostali obrati, sise i krv na koje smo navikli u ovoj seriji, ali to ne znači da je bila išta manje vrijedna. Trenutak koji valja izdvojiti jest skrušeno i srceparajuće priznanje Catelyn Stark koja je konačno otvoreno prozborila o svojim osjećajima prema Jonu Snowu, plodu nevjere njenog muža. Ogroman broj likova i lokacija, koji se samo povećavaju, i dalje predstavljaju veliki problem za scenariste kojima je sigurno teško uspostaviti odnose između likova na različitim krajevima Martinovog svijeta, No, još uvijek se dobro drže. Autori serije nas nastavljaju upoznavati s raznolikim čarobnim svijetom Westerosa stoga i nije potrebno da nam zbog svake epizode staje srce od pretjeranog uzbuđenja. Nekada je dovoljno samo gledati i uživati u HBO-ovom remek djelu u nastajanju.

(Visited 126 times, 1 visits today)