22.04.2018.

Iza imena Tyger Lamb stoji zagrebačka četvorka čiji je prvijenac "Born Into This" na putu. Album još nije vani, no mnoga vrata već su im otvorena. Upoznajte se s njima dok su još polu-anonimni i nepoznati, prije koncerta 3. svibnja u Vintage Industrial Baru.

13.04.2018.

Izvještaj – Metz: Autoportret buke u Klovićevim dvorima

25.02.2013. Tim Hrvaćanin

U sklopu europske turneje promocije album prvijenca, kanadski trio Metz navratili su i u Zagreb, prenapunivši novootvoreni klub Žedno uho. Istoimeni debitantski album, izdan prošle godine za legendarnu etiketu Sub Pop, odlično je prihvaćen od strane kritike (časopisi NME i Pitchfork uvrstili su ga u svoje top 50 liste), no dečki na njemu zvuče nekako sputano studijskom svirkom, sterilizirano studijskim uvjetima. Bar ako se usporedi s njihovim nastupom uživo, koji je divlji, agresivan, nesputan, prirodan, energičan, te nadasve bučan.
Večer je zagrijao hrvatski industrial-hardcore-noise trio Joe 4, čiji teški i usporeni ritmovi kao da zaranjaju u hladnu vodu, iz koje se poput valova vraćaju slojevi distorzije, urlika i buke. Već su oni demonstrirali koliko glasno može postati u Žednom uhu (prostor je stvarno dobro ozvučen i opremljen), a Metz su to odveli na jedan brži i življi nivo, spajajući u svojoj svirci white-noise buku Sonic Youtha i punkersku eksplozivnost i sirovost.

Koncert su otvorili distorziranom bukom iz koje je izronila pjesma Knife in the water, a cijeli set je trajao manje od sat vremena. Uz pjesme s albuma (“hitovi” Headache ili Wasted), odsvirali su i jednu-dvije nove pjesme, a za bis im je ponestalo materijala te su ponovili pjesmu Get off, što je po meni bio odličan odabir, jer su nakon nekoliko minuta tišine i mira za naše uši demonstrirali esenciju i najbolje elemente svoje glazbe i live nastupa, te doveli prisutne do ekstaze. Publika je tokom cijelog koncerta odlično reagirala na svirku mladog benda, naguravajući se u jednoj neprekidnoj metačini (iako je jednom dijelu publike to išlo na živce).

Zaključno, Metz stvarno briljira i oduševljava svojom live pojavom, što bi ih, uz veliku podršku svjetskih glazbenih medija te, naravno, kvalitetu daljnjih materijala, moglo odvesti u puno veće koncertne prostore i na značajnije svjetske pozornice i festivale.

(Visited 62 times, 1 visits today)