08.08.2017.

Pozadina mog romana, nazovimo ga tako, ili bolje – motiv zašto sam ga krenuo pisati jest hommage mojoj babi i dedi, zakletim antifašistima, ljudima koji su bili u logorima, austrijskim, mađarskim i ustaškim, ljudima koji su cijeli život krvavo radili za male nadnice, ljudima koji su odbili penziju jer su vidjeli da i komunisti kradu.

03.08.2017.

Nedavno je završeno drugo izdanje festivala Re:Think Sisak. Zidove grada oslikalo je nekoliko stranih street art umjetnika, a veličanstvene murale Sisku je ostavilo i nekoliko hrvatskih umjetnika. Cilj je festivala probuditi grad i promijeniti lošu sliku Siska koja je stvorena u medijima.

Izvještaj – Metz: Autoportret buke u Klovićevim dvorima

25.02.2013. Tim Hrvaćanin

U sklopu europske turneje promocije album prvijenca, kanadski trio Metz navratili su i u Zagreb, prenapunivši novootvoreni klub Žedno uho. Istoimeni debitantski album, izdan prošle godine za legendarnu etiketu Sub Pop, odlično je prihvaćen od strane kritike (časopisi NME i Pitchfork uvrstili su ga u svoje top 50 liste), no dečki na njemu zvuče nekako sputano studijskom svirkom, sterilizirano studijskim uvjetima. Bar ako se usporedi s njihovim nastupom uživo, koji je divlji, agresivan, nesputan, prirodan, energičan, te nadasve bučan.
Večer je zagrijao hrvatski industrial-hardcore-noise trio Joe 4, čiji teški i usporeni ritmovi kao da zaranjaju u hladnu vodu, iz koje se poput valova vraćaju slojevi distorzije, urlika i buke. Već su oni demonstrirali koliko glasno može postati u Žednom uhu (prostor je stvarno dobro ozvučen i opremljen), a Metz su to odveli na jedan brži i življi nivo, spajajući u svojoj svirci white-noise buku Sonic Youtha i punkersku eksplozivnost i sirovost.

Koncert su otvorili distorziranom bukom iz koje je izronila pjesma Knife in the water, a cijeli set je trajao manje od sat vremena. Uz pjesme s albuma (“hitovi” Headache ili Wasted), odsvirali su i jednu-dvije nove pjesme, a za bis im je ponestalo materijala te su ponovili pjesmu Get off, što je po meni bio odličan odabir, jer su nakon nekoliko minuta tišine i mira za naše uši demonstrirali esenciju i najbolje elemente svoje glazbe i live nastupa, te doveli prisutne do ekstaze. Publika je tokom cijelog koncerta odlično reagirala na svirku mladog benda, naguravajući se u jednoj neprekidnoj metačini (iako je jednom dijelu publike to išlo na živce).

Zaključno, Metz stvarno briljira i oduševljava svojom live pojavom, što bi ih, uz veliku podršku svjetskih glazbenih medija te, naravno, kvalitetu daljnjih materijala, moglo odvesti u puno veće koncertne prostore i na značajnije svjetske pozornice i festivale.