20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Recenzija – „Strange Little Birds“ (Garbage): Nova dimenzija starog benda

17.06.2016. Vlatka SemenčićFoto: Cover

Novi album četvorke Garbage „Strange Little Birds“ (Stunvolume) izašao je i, iako ne treba suditi knjigu po koricama, već sam pogled na naslovnu sliku govori vam da se tu radi o neukrotivoj naravi prirodnih nagona.

U prošlosti je bilo (neuspješnih) pokušaja da se ovom bendu nametnu neki elementi u glazbi koji njima baš i nisu odgovarali pa su odlučili dokazati još jednom da se pleše onako kako oni sviraju. Album je prošaran pjesmama ljubavne tematike koje su obavijene velom mistike i imaju pomalo mračan grunge prizvuk, ali to ne treba čuditi ako se zna da je Garbage debitirao 1995. godine, a bubnjar Butch Vig producirao kultni Nirvanin Nevermind. No daleko je ovo od depresivnog albuma, naprotiv, svaka pjesma nosi tračak nade, što je u Even Though Our Love Is Doomed vidljivo i u samom naslovu koji ostavlja prostor za oporavak odnosa koji je došao pred zid.

Vrtlog pomiješanih osjećaja izbacio je i Magnetized, pjesmu u kojoj u prvi plan dolaze elementi elektronske glazbe koji pojačavaju dramu borbe srca i mozga. So We Can Stay Alive najritmičnija je na albumu te u njoj gitarski riffovi imaju glavnu ulogu, dok je Night Drive Loneliness tematski najrazrađenija. Baršunasta intonacija vokala Shirley Manson fantastično nosi svaki slikoviti stih intrigantne priče o ženi koja čeka, što je ujedno i lajtmotiv albuma. Svaka pjesma uz iskrene emocije sadrži i pritajenu želju za razrješenjem.

Nakon dvadeset i jedne godine postojanja, Garbage su isporučili ozbiljan i moderan album spojivši svoj zvuk s elektronskim elementima. Uspjeli su zadržati integritet i pokazali da mogu ostati vjerni sebi i svom zvuku, a da pritom nakon toliko vremena ipak ne zvuče istrošeno i jeftino.

0%
1
2