07.01.2019.

Vrijeme čitanja: 4 minute Zašto je važno biti član jedne ili više sekcija KSET-a detaljnije možete pročitati u knjizi, a mi smo za vas pripremili 9 zanimljivosti koje se kriju na stranicama punim bisera i zanimljivosti te brojnim fotografijama koje nas tjeraju da poželimo da smo živjeli u vrijeme naših roditelja, ali i da sami stvaramo svoje uspomene u KSET-u.

03.01.2019.

Vrijeme čitanja: 7 minute Za početak 2019. godine prisjetit ćemo se domaćih albuma koji su po mišljenju glazbene redakcije obilježili godinu iza nas.

Recenzija – „Strange Little Birds“ (Garbage): Nova dimenzija starog benda

17.06.2016. Vlatka SemenčićFoto: Cover
Vrijeme čitanja: 1 minuta

Novi album četvorke Garbage „Strange Little Birds“ (Stunvolume) izašao je i, iako ne treba suditi knjigu po koricama, već sam pogled na naslovnu sliku govori vam da se tu radi o neukrotivoj naravi prirodnih nagona.

U prošlosti je bilo (neuspješnih) pokušaja da se ovom bendu nametnu neki elementi u glazbi koji njima baš i nisu odgovarali pa su odlučili dokazati još jednom da se pleše onako kako oni sviraju. Album je prošaran pjesmama ljubavne tematike koje su obavijene velom mistike i imaju pomalo mračan grunge prizvuk, ali to ne treba čuditi ako se zna da je Garbage debitirao 1995. godine, a bubnjar Butch Vig producirao kultni Nirvanin Nevermind. No daleko je ovo od depresivnog albuma, naprotiv, svaka pjesma nosi tračak nade, što je u Even Though Our Love Is Doomed vidljivo i u samom naslovu koji ostavlja prostor za oporavak odnosa koji je došao pred zid.

Vrtlog pomiješanih osjećaja izbacio je i Magnetized, pjesmu u kojoj u prvi plan dolaze elementi elektronske glazbe koji pojačavaju dramu borbe srca i mozga. So We Can Stay Alive najritmičnija je na albumu te u njoj gitarski riffovi imaju glavnu ulogu, dok je Night Drive Loneliness tematski najrazrađenija. Baršunasta intonacija vokala Shirley Manson fantastično nosi svaki slikoviti stih intrigantne priče o ženi koja čeka, što je ujedno i lajtmotiv albuma. Svaka pjesma uz iskrene emocije sadrži i pritajenu želju za razrješenjem.

Nakon dvadeset i jedne godine postojanja, Garbage su isporučili ozbiljan i moderan album spojivši svoj zvuk s elektronskim elementima. Uspjeli su zadržati integritet i pokazali da mogu ostati vjerni sebi i svom zvuku, a da pritom nakon toliko vremena ipak ne zvuče istrošeno i jeftino.

(Visited 120 times, 1 visits today)

0%
1