“Atlas On My Hoof”  (Domagoj Šimek): Korektan i ujednačen prvi album

"Atlas On My Hoof" [album cover]

Što sve može čovjek s gitarom pokazao je već do sada Domagoj Šimek, član zagrebačkih bendova She Loves Pablo i Muscle Tribe of Danger and Excellence, ali i ponovno pokazuje u svom solo projektu. Album naziva “Atlas On My Hoof” (Dostava zvuka) zbirka je njegovih autorskih pjesama. Dosta se razlikuje od onoga što se svira u spomenutim bendovima i pokazuje jednu mirniju stranu glazbenika.

Miks i master potpisuje nitko drugi no Mark Mrakovčić. Materijale s albuma snimali su Domagoj Šimek, Leo Klaić, Marko Gaćina i već spomenuti Mrakovčić. Ilustraciju s naslovnice albuma potpisuje Petra Drožđan-Kranjčec.

Od trinaest stvari na albumu, jedanaest Šimek u potpunosti autorski potpisuje, a u dvije mu se pridružio Chris Ian iz benda Killed a Fox. Za Crude Pornography i Dust skupa su napisali tekst i glazbu. Kroz cijelo izdanje provlači se zapravo jednak zvuk. Uglazbljena razmišljanja skrojena su u različite priče koje Domagoj Šimek na dobrom engleskom prenosi slušatelju. Iako, tu se nameće pitanje zašto engleski? Mislim da bi ovaj album možda i jače odjeknuo da je na hrvatskom jeziku.

Uvijek postoji ali

Izdvojiti neku od pjesama sa studijskog izdanja zapravo i nije jednostavno. Niti jedna se ničim ne ističe, ne postoji nešto što će slušatelja raspametiti. Gotovo ujednačene pjesme američkog zvuka imaju u svakom trenutku zajednički nazivnik – vokal i gitaru. Slušajući glazbu može se zamisliti Šimeka kako sam putuje noseći samo gitarski kovčeg, no možda su to samo moje asocijacije. Jedino se posljednja Sextant razlikuje od ostalih po tome što je instrumentalna skladba. Zamjerki na odsvirano i otpjevano nema, samo bi svakako dobro došla barem jedna pjesma u sredini albuma koja bi malo uzdrmala stvari i privukla pozornost odlutalih misli. Autor sigurno ima svoje razloge zašto je album posložen baš ovako, ali stvarno ostaje žal za nečim što bi podiglo cijelu priču.

Naša kantautorska scena lijepo raste i razvija se. Razne osobnosti, zvukovi i stilovi dolaze do izražaja i nalaze svoju publiku. Prepoznatljiv zvuk nešto je što je dobrodošlo, no postoji razlika između prepoznatljivog i uvijek jednakog. Domagoj Šimek sigurno je vrijedan dodatak tom probranom društvu i nadam se da će ubuduće imati i nešto širi spektar prilikom rada na svojim solo materijalima.