Intervju

Bad Copy: “Albumi su zastareli, do kraja godine ćemo izdati umetničku sliku”

Foto: Press
Vrijeme čitanja: 4 minute

Beogradski hip-hop trio Bad Copy 22. će svibnja u sklopu Tuborg Open Faira nastupiti na Zagrebačkom Velesajmu, povodom čega sam im postavio nekoliko pitanja. Prošle su godine u Zagrebu nastupali u Tvornici kulture i na Brucošijadi FER-a, a što se u tih godinu dana promijenilo, rade li novu glazbu, zašto ne vole snimati spotove, kako su zaradili svoja umjetnička imena i tko im piše pjesme, otkrijte u razgovoru.

Posljednji ste album izdali 2013. godine, pripremate li nešto novo – singlove, EP, album?

Albumi su zastareli, a i knjige su provaljene, do kraja godine ćemo izdati umetničku sliku.

Što mislite o trenutnom stanju hip-hop scene u svijetu i u regiji?

Sve je super, svi imaju pare, ljudi kažu da je to bezveze, ali ti crnci su repovali o siromaštvu da bi postali bogati, sad su bogati i to je divno.

U Hrvatskoj je velik broj novih izvođača, poput Kiše metaka, High5, Da Mental, pa i Dječaci su još relativno „friški“. Ima li novih hip-hop nada u Srbiji, možda nam možete nekoga preporučiti?

Ne možemo nikog da preporučimo jer ako to uradimo ti koje smo preporučili će postati uspešni i bogati umetnici i nikad nam neće reći hvala, a to zna da zaboli.

U jednom intervjuu Vojko iz Dječaka spomenuo je kako su on i Wikler razgovarali o zajedničkoj pjesmi, ima li pomaka na tom planu?

Prvo treba da uradimo saradnju sa Bolesnom Braćom, već imamo hit “Kurve U Autobusima”, ali još nismo smislili tekst, muziku i naravno nismo snimili. Kad to uradimo onda ćemo zvati Vojka i valjda ćemo smisliti nešto da valja.

S kime bi ste htjeli surađivati, a još niste imali priliku?

Sa Vojkom Vrućinom i Bolesnom Braćom.

A s kim njegujete višegodišnju uspješnu suradnju?

Sa srpskim pivarama koje prave smeće od GMO kukuruza i nazivaju to pivom.

Foto: Tuborg Open Fair
Foto: Tuborg Open Fair

Koji su izvođači utjecali na vas kao glazbenike i na zvuk Bad Copy?

Ima ih 10000000000, da ne nabrajamo.

Kako biste, u što manje riječi, opisali Bad Copy i svoju glazbenu filozofiju?

Figaro figaro nji nji nji!

Koja je priča iza vaših umjetničkih imena, od kud ona – Ajs Nigrutin, Timbe i Wikluh Sky? 

Ajs Nigrutin je bio tinejdžer i nije hteo da bude kao srpski reper gru, odatle Nigrutin (Ni-Gru-Teen), a Ajs zato što mu je jednom pao led sa krova zgrade na auto. Timbeta nikad niko nije hteo da bira u svoju ekipu kad se igrao fudbal, uvek je bio u timu b, odatle Timbe (Team B).

Originalno je Timbi, ali mu se nije svidjalo pa je promenio u Timbe. Wikluh Sky je kad je bio klinac napravio svemirski brod od kevinih papilotni i leteo.

Prepozanju li vas ljudi na ulici, traže li autograme? Jeste li imali neugodnih situacija?

Ajsa niko ne prepoznaje, Viklera tu i tamo po neko, a Timbe ne može ni u prodavnicu da ode.

Iako je prošlo već dosta od toga, Ajs i Wikluh su bili u kući Velikog brata. Kako vam je bilo biti odsječen od svih informacija i događanja?

Kao što si rekao, bilo je davno, ne sećamo se.

U nekim pjesmama opisujete situacije kada ste imali problema s policijom, primjerice Sranje u cevovod ili Posle 10. Koliko je od toga istina, jeste li sve to proživjeli?

U Srbiji ako nisi kriminalac imaš probleme sa policijom, mi pošto nismo kriminalci imali smo probleme sa policijom.

Većina tekstova vaših pjesama vezana je za droge, koliko to ima utjecaja u vašem stvaralaštvu? 

Nemamo pesme o drogi pošto marihuanu ne smatramo drogom, ta divna biljka nam je napisala neke pesme.

Hoće li očinstvo utjecati na Ajsovo stvaralaštvo, na novi pristup u pisanju tekstova? 

Na Ajsa je očinstvo definitivno uticalo, njegov novi album koji će uskoro izaći će se zvati “Akupunktura Govneta”, morate priznati da se vidi veliki zaokret u stvaralštvu.

Sami kažete da bad copy pjesme kvare svako dete, hoće li se to promijeniti zbog Ajsova očinstva?

Sigurno, Esi mi dobar sad ide ovako: Orhideja u hoodu pun je svaki ormar, gde si aarte jednoroze esi mi dobar.

Jeste li imali kakvih neugodnih iskustva na koncertima?

Da, kad klub unajmi tonca koji je izgubio čulo sluha.

Rijetko snimate videospotove, ne mislite li da biste na taj način dobili veću publiku ili medijsku zastupljenost?

Snimanje spotova je naporno, ceo dan nešto pred kamerom, slusaš tu jednu pesmu koja ti dosadi, a treba posle da je izvodiš uživo, užas, zato ne snimamo.

Osim pjesme, a i spot za pjesmu Esi mi dobar postao je iznimno popularan. Kako ste došli na ideju snimati spot u romskom naselju?

Setio se Djolo Djolo, mi smo samo došli i ponašali se kao reperi.

Pišete li sva trojica tekstove? Kako funkcioniranje pisanje pjesama, imate li neke podijeljene uloge ili radite zajednički? 

Sve tekstove smišljaju Galeb i Marčelo, mi ih malo doradimo da zvuče bezobraznije.

Što trenutno slušate od glazbe, imate li preporuku za Ziherove čitatelje? 

Ništa, ako mogu čitaoci Zihera da preporuče nesto nama bilo bi divno.

Za kraj, što možemo očekivati od Bad copy na Zagrebačkom velesajmu na Tuborg Open Fairu?

Da dodjemo, ispričamo više viceva nego Djole Balašević i odemo.

Bad Copy sutra na pozornicu Tuborg Open Faira u paviljonu 9 Zagrebačkog velesajma stupa u 00:00, a uz njih će nastupiti i Mmmeniga, Drumroll, projekt Janka Novoselića i Therona Touretta, ikona drum’n’bass scene i začetnik žanra Goldie i MC LowQui te Chew The Fat! Croatia ekipa.

Be social

Komentari