09.07.2020.

Vrijeme čitanja: 5 minute Kakav je ovo bezobrazni priljev vanserijski dobre glazbe unutar mjesec dana? Travanj je prošao već znamo kako, ali glazba koja je izašla unutar tih mjesec dana je statistički na samom kraju Gaussa.

08.07.2020.

Vrijeme čitanja: 3 minute Puštamo novih deset domaćih i regionalnih singlova u borbu za naklonost slušatelja, a među stranim preporukama ima nekoliko zanimljivosti.

Recenzija – “Torzo Dade Topića” (Brkovi): Nije sretan ko brkove ima, već je sretan ko se igra s njima

23.05.2016. Ivan KošarFoto: Cover

Prošlo je skoro pola godine od objave ovog materijala, a na našem portalu ispod radara je prošao novi album Brkova. Imamo naređenja iz redakcije da više recenziramo domaće snage, a s obzirom da kvalitete u Hrvata ima na kapaljku, na osobno traženje sam zahtijevao da se “Torzo Dade Topića” stavi na jelovnik. Adolf Topić je obnažen kao Chippendalesi.

Brkovi i brada su se u zadnje vrijeme vratili na lica muškaraca. Danas svaki malo bolji nogometaš, rukometaš i hipster ima facijalne dlake. Oni su nas muškarce grijali dok smo išli u višednevni lov na mamute, srne i jelene. Uostalom, postoji i Movember pokret koji povećava svjesnost muške populacije o tumoru prostate i testisa. Vlasnici najboljeg brka u Hrvata su Mišo Kovač, Milo Hrnić, Ivica Pepelko, Tesla i Josip Jelačić. Dosta je bilo golobradih metroseksualnih muškaraca jer žene očito odobravaju taj naš špiljski izgled.

Glazbeno-stilski gledano princip je isti: imaj 3-4 akorda kroz cijelu pjesmu kao Ramonsi, snubljuj punk i tvrdi rock s turbo-folk vibracijama, glasno, brzo i izravno, a lirike zapamtiš nakon drugog slušanja pjesme. Tehnički je bolje odsviran i snimljen za razliku od prijašnjih albuma, Šemso je išao na vokalne vježbe, a i malo je mutirao i hrapavost se osjeti u glasu. Očito je otpjevao sve o svojim (a i mojim) bivšim ljubavima pa su se tu našli tekstovi vezani za društveno-političku situaciju u Hrvatskoj koja je i njima postala muza. Etiketa da su im tekstovi prepuni seksizma, šovinizma i prostota ne drži vodu. Svi tekstovi koje Šemso piše manifestacija su loših ljubavnih odluka i to se prezentira na gorak način. Više seksualno sugestivnih pjesama ima na Billboard top 100. Ali seks je zlatna koka i on se uvijek dobro prodaje, a to je i najbolja aktivnost u dvoje.

Život brzo prolazi i to je gorka istina. Punk himna kvartovskog cugera koji se nalaktario na šank, ispija gemišt od najgoreg kiseliša i prisjeća se propuštenih životnih prilika. Psilocibin-free Gljiva je bolno ljubavno sjećanje sa zdravstvenim posljedicama. Ta stvar bila bi idealna za edukaciju mladih o spolno prenosivim bolestima. Scena kad je došla na red preslušavanja Seks i droga: na prve taktove pjesme skočio sam sa stolice, dignuo ruke u zrak i pokazao dlakave pazuhe te ritmično šarafio imaginarne žarulje. A kad je došao malo žešći punk ritam tu sam se odvalio. Šef previše točno opisuje mog bivšeg poslodavca koji nije jedini takav u Hrvata. Sva sreća da nisam bio pijan jer bi ga na krajnje neugodan način tražio isplatu zaostalih plaća. Ništa više mi ne značiš i Opet kažeš da si samo njegova opjevane su stare ljubavi. Ovce i Zemljo moja su geografski podobne pjesme koje opisuju trenutnu društveno-političku situaciju. U prvoj Sassja daje briljantnu dimenziju s oštrim rimama.

Od svirki po raznim seoskim birtijama gdje je konobarica u borosanama do dupkom punog Doma sportova postali su bend koji se stavlja na headline. CMC i komercijalni radio kanali ih neće puštati niti će pobijediti na festivalu u Vodicama. I dalje daju sve albume mukte sa svoje web stranice što je hvale vrijedno. Sve rade sami i rade to dobro u svom điru. Ne koristite kombinaciju alkohola, zabranjenih supstanci i vatrenog oružja dok ih slušate. Dosta je bilo pucanja po raznim narodnjačkim klubovima, prepast će se sponzoruše i otopit će im se šminka. Slušajte i puštajte brkove!

(Visited 417 times, 1 visits today)

0%
1