Istaknuto
09.07.2020.

Vrijeme čitanja: 5 minute Kakav je ovo bezobrazni priljev vanserijski dobre glazbe unutar mjesec dana? Travanj je prošao već znamo kako, ali glazba koja je izašla unutar tih mjesec dana je statistički na samom kraju Gaussa.

08.07.2020.

Vrijeme čitanja: 3 minute Puštamo novih deset domaćih i regionalnih singlova u borbu za naklonost slušatelja, a među stranim preporukama ima nekoliko zanimljivosti.

Film

Na 20. obljetnicu izlaska The Simsa, EA najavio The Sims 5 s multiplayer opcijom?

05.02.2020. Nikolina Macešan
Vrijeme čitanja: 2 minute

Prošlo je punih 20 godina otkad su, 4. veljače (ne tako) davne 2000., izašli The Sims, videoigra koju smo svi barem jednom u životu igrali. Ja osobno zadnji put prije sat vremena. U ovih dvadeset godina od prve igre, izašli su Sims 2, 3 i 4, svaki s bezbrojnim dodacima osnovnoj igri, sa sve više načina da ubijete svoje Simove i više mjesta za woo-hoo, za one koje je to zanimalo, naravno.

Na ovu godišnjicu nas je razveselila vijest Electronic Artsa, čiji je tim potvrdio da radi na novom dodatku franšizi koji bi vrlo vjerojatno mogao biti Sims 5. Tijekom konferencije o financijama tvrtke, CEO Electronic Artsa, Andrew Wilson rekao je kako Maxis radi na tome da unaprijede igru za nove generacije, ali i da ju osvježe za dosadašnje igrače.

„Dok Maxis razmišlja o Simsu za nove generacije – igranje na više platformi i Cloud sa susjedstvima igrača, uvijek ostajemo vjerni našoj motivaciji: inspiraciji, bijegu, stvaranju, samopoboljšanju … ovi pojmovi društvene interakcije i natjecanje su bili prisutni u The Sims Online prije mnogo godina… a postat će dio Sims iskustva u godinama koje dolaze“.

Dolaze li novi Simsi s multiplayer opcijom?

Cloud i cross-platform igranje daje naslutiti kako Maxis radi na tome da korisnicima pruži mogućnost multplayer igre. No, to nije nešto dosad neviđeno u Sims univerzumu. The Sims Online koji Wilson spominje je MMO verzija igre koja je postojala od 2002. gdje je sve bilo u rukama igrača. Tri godine kasnije korisnici su otkrili pogrešku u igrici koja je udvostručivala zaradu, što je dovelo do ekonomske inflacije u gradovima u igrici. Pogreška je popravljena tek 2007. kada je MMO verzija preimenovana u EA-Land, ali je godinu dana kasnije projekt ugašen. The Sims Online je stvorio takvu bazu fanova da su rađene varijacije igre, a reboot koji se još drži je FreeSO, nastao 2017.

Reddit je također napravio svoju istragu, pa tako postoji rasprava o radnom mjestu koje Maxis zapošljava koje, između ostalog, uključuje rad na novom, nenajavljenom projektu, iskustvo na pokretanju live servicea i stvaranju efekta poput dima, vatre, vode, oblaka…

O čemu god se radilo, EA sigurno neće razočarati, a dok nećemo s frendovima moći micati ljestve s bazena i slične stvari, možemo graditi male kuće s Tiny Living Stuff koji je nedavno izašao za Sims 4 u kojem učimo sa Simovima smanjiti njihov karbonski otisak.

(Visited 935 times, 5 visits today)

Komentari