Istaknuto
27.03.2017.

Kroz iskustvo vođenja različitih radionica za djecu, prvenstveno Froooma, Boris Bakal progovara o radu s djecom, odgojnim i obrazovnim tehnikama i ustanovama te dječjoj perceptivnosti koja nam svima izmiče iz videokruga.

22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

Vizart

Dizajn i pop glazba: Ivan Ivezić, dizajner Jugotonovih vinila, večeras u sklopu [d]razgovora

23.07.2015. Ziher.hrFoto: facebook.com/dizajn.hr

U sklopu izložbe “Socijalistička disco kultura 1977-1983: Vizualni jezik disca, danas, u četvrtak 23. srpnja, imat ćemo prilike u ugodnom razgovoru poslušati što nam ima za reći Ivan Ivezić, dizajnerski rekorder zlatnog doba jugoslavenske diskografske industrije. Njegov rad broji tisuće dizajnerskih vizuala za covere ploča, a uz njih je radio i popratne reklamne materijale, te se brinuo za finalno rješenje i produkciju konačnih grafičkih produkata u zlatno vrijeme Jugotona, konkretno od 1967. do 1991. godine – koliko vrijeme je službeno radio za diskografski gigant bivše države.

Premda njegov opus dosad nije bio u prevelikom fokusu, vrijeme je da se konačno osvrnemo na rad ovog produktivnog dizajnera koji se u jednom danu znao pobrinuti za čak tri vizualna rješenja LP-a – čak i ako, nažalost, njegovo ime danas nije toliko zvučno koliko bi trebalo biti u dizajnerskim krugovima, budući da je većinom radio u tišini iza kulisa glazbene industrije, u kućnoj radionici pod imenom Eksperimentalni studio. Također, Ivezić je autor najprepoznatljivog logotipa Jugotona, a osvajao je i brojne nagrade u vrijeme Jugoslavije, kao što su Oskar za ambalažu i Zlatni Savropak.

Više o korelaciji glazbe i vizualnih umjetnosti, moći ćemo poslušati u galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva u 20 sati, a razgovor će voditi Željko Luketić, autor same izložbe u sklopu koje se ovo gostovanje odvija.

Komentari