20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Vizart

Izložba projekta Društvo spektakla: Kritika samospektaklizacije

02.03.2016. Jelena KovačevFoto: Facebook/Društvo spektakla

U Meštrovićem Paviljonu od 10. ožujka u 19 sati otvara se međunarodna skupna izložba projekta Društvo spektakla u sklopu EU projekta realise koji koordinira Heinrich Böll Stiftung iz Njemačke. Projekt traje do 10. travnja, a sastoji se od izložbe devetero hrvatskih i inozemnih umjetnika koji će izlagati u galeriji Bačva, istraživanja inspiriranih alternativnim umjetničkim praksama i predavanja o nasljeđu Guy Debordovog djelovanja.

Guy Debord bio je javni aktivist, radikalni umjetnik i kritički filozof koji je među prvima kritizirao nove oblike eksploatacije i obogaćivanje osoba kroz proizvodnju, distribuciju i potrošnju slika.

Cilj projekta je redefiniranje i rekontekstualizacija nasljeđa djela Društva spektakla kao instrumentarija novih teorijskih i umjetničkih alternativa putem novih čitanja, ali i kritika današnjeg Društva samospektaklizacije.

Izlagači su Siniša Labrović, Vlasta Delimar, Martina Miholić, Zlatko Kopljar, Kristian Kožul/Damir Žižić iz Hrvatske, Khaled Hafez iz Egipta, Gintautas Mažeikis iz Litve, Luise Kloos iz Austrije i Giovanni Morbin iz Italije.

Popratni program i  raspored održavanja predavanja možete pogledati ovdje.