Istaknuto
15.11.2017.

Gorillaz su u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju album "Humanz" stigli i do Budimpešte gdje su nas podsjetili zašto toliko volimo njihov zarazni spoj funka, hip hopa, gospela i popa. S novim albumom svoj su glazbeni izričaj proširili i na dance glazbu i house ritmove te parter sportske arene pretvorili u plesni podij.

14.11.2017.

Miki ima novi album koji će promovirati u Tvornici kulture! Na novom albumu repa o nogometu, jazzu i palačinkama, a sličan asortiman pizdarija pronaći ćete i ovom razgovoru. O glumcima, plejmejkerima i stolarima pričali smo šetajući kroz Namu, jer se u njoj, kao i u Mikijevim pjesmama, može naći milijun svega.

Vizart

Otvorena izložba Dozvoljeno plakatiranje

01.04.2014. Jelena Kovačev
Foto: Jelena Kovačev

Foto: Jelena Kovačev

Na izložbi Dozvoljeno plakatiranje, otvorenoj 27.3. u sklopu projekta Plakatiranje, koji je prije godinu dana pokrenuo portal Vizkultura, izloženo je 56 dosad realiziranih autorskih radova. Prateći sve sadržaje koji se tiču vizualne kulture, dizajneri su artikulirali neka od bitnih i kulturnih pitanja. Na početku ništa drugo nego  promocija jednog portala među masom drugih, polako se razvijao u suradnju grupe entuzijasta koji su bili spremni vratiti život sceni koje su i sami dio.

“U pozivu na sudjelovanje koji je bio upućen autorima stajala je i ova rečenica: Premda bismo željeli autorima ostaviti slobodu komuniciranja i izričaja, naše se sugestije baziraju na želji da plakat intrigantno, autentično, vizualno snažno, tipografski čitljivo i/ili sadržajno aktualno, kroz vaš prepoznatljivi jezik, komunicira kao odgovor na svakodnevne društvene i/ili političke okolnosti, prostorne, gradske i/ili strukovne problematike i/ili činjenicu da su kultura i umjetnost u hrvatskim medijima i kolektivnoj svijesti rubno, točkasto ili neznatno prisutne.”
Tematika prati kronologiju društvenih i političkih tema koje su obilježile prošlu godinu s neizostavnim komentiranjem socijalnog i ekonomskog stanja u zemlji. Drugi plakati zagovaraju važnost vizualne kulture, dizajna i umjetnosti i zalažu se za dublje i odgovornije promišljanje. Dalje nalazimo plakat o plakatu, to jest problematiku samog medija. Naposljetku, imamo i autore koji žele svojim plakatima podijeliti svoja iskustva, zapažaje i sitne stvari iz svakodnevnice. Kritika društvu, kritika današnjem dizajnu koji je okovan marketinškom industrijom, kojem ne ostaje prostora za slobodu i kreativnost. Ova izložba borba je protiv svega toga, i pojedini radovi čine promatrača da se zaustavi i promisli, što je autor htio reći. Plakat koji se vraća u funkciju.

Komentari