13.04.2018.

02.04.2018.

Recenzija – „Lemonade“ (Beyoncé): Limunada prevarene dive

08.05.2016. Ivan KošarFoto: facebook.com/Beyonce

U narodnom žargonu kad se kaže da je nešto limunada onda se misli da je to sladunjavo i sentimentalno. Beyoncé s ovim albumom ima cilj da se slomljene duše poistovjete s njenom patnjom i u najmračnijem kutku svoje sobe jecaju zbog budala u svojem životu. Ljuta je i slomljena, to želi svima reći. A i njemu.

„Lemonade“ je njen šesti studijski uradak, ujedno i drugi vizualni album. Album prepun emocija, ljubavnog i bračnog brodoloma te vapaja slomljenog srca; bijes i tuga kao glavne emocije osjete se u svakoj pjesmi. Njen vokal standardno je dobar. Glazba je nešto sasvim drugo – previše recikliranja starih stvari i premalo da bi se mrdalo bokovima jer je album snimljen u slušačkoj, a ne u plesnoj maniri. Imena koja surađuju na albumu su Kendrick Lamar, The Weeknd, James Blake, Diplo i mnogi drugi. R&b, pop, trap, blues, rock, soul, country i gospel vješto se isprepliću s njenim jakim vokalom.

Queen Bey već u uvodnoj Pray You Catch Me odmah ide u glavu s ozračjem i tematikom koja će slušatelja voditi kroz album. Dobiva se naznaka o čemu i kome se posvećuje album. Hold Up mi je strašno fascinantna stvar. Pizzicato koji vozi pjesmu sempliran iz Can’t Get Used To Losing You koja je u opticaju još od šezdesetih, lirike iz pjesma Yeah Yeah Yeahs i Soulja Boy, tu i tamo čuje se dub sirena i minimalistički beat. Bode u oči činjenica da svoj potpis na stvar stavlja jedno petnaest ljudi, barem koliko sam ja izbrojao. Don’t Hurt Yourself je već malo ozbiljnija, grublja i živahnija stvar. Stavljena je distorzija na glas za agresivnost, veća doza prostih izraza, rock štih, dimenziju više daju uvijek odličan Jack White i Led Zeppelin sample. Tu daje do znanja da s njom nema šale.

Je li na kraju pjesme Sorry možda ime mistične dame koja je odgovorna za preljub? Je li u 6 Inch aludira da je profesionalka? Možda ju je pokupio negdje u Gajevoj. Drama, Televisa presenta, Marisol, Esmeralda… Sandcastles je balada koja kao tupi nož probada direktno u srce, osjeti se emocionalni roller coaster. Klavir i ona. Sirovi i ranjeni vokal. Priznajem, na ovo sam pustio suzu, a i ona je tamo negdje na pola pjesme. U Daddy Lessons konačno dobijemo skrivenu naznaku kakva je suprugova sudbina: homicid iz vatrenog oružja. Više Jay-Z nema samo 99 problema. U pjesmi se spominje i drugi amandman američkog ustava. Prijeko je potrebno da još Amera nosi oružje, stvarno ih nema dovoljno.

Citiram iz FormationWhen he fuck me good I take his ass to Red Lobster, cause I slay. A što ako te nije dobro? Idete u McDonalds?

Limun je jedna od najzdravijih namirnica na svijetu, ponajprije zbog velike količine vitamina C, ali i ostalih nutrijenata. Rješava mnoge probleme kao što su grlobolja, osjetljiv želudac, zatvor, artritis i bubrežno kamenje. Hoće li riješiti probleme jedne pjevačice da se pomiri s time da je prevarena i da će život na Zemlji i dalje teći svojim tijekom? Ako je ovim albumom ona taj dio svoje privatnosti podijelila sa ostatkom svijeta i ako će joj biti lakše zbog toga onda ima moju potpunu podršku. Oprostiti ali ne zaboraviti. Hoćeš li i dalje nositi prezime Carter ili se vratiti na Knowles stvarno je nebitno. Uostalom ima i boljih muškaraca od ovog ženomrzca. Imaš stas i odličan glas tako da se ne brinem za tvoju ljubavnu i poslovnu sudbinu.

(Visited 633 times, 2 visits today)

0%
1