Istaknuto
27.03.2017.

Kroz iskustvo vođenja različitih radionica za djecu, prvenstveno Froooma, Boris Bakal progovara o radu s djecom, odgojnim i obrazovnim tehnikama i ustanovama te dječjoj perceptivnosti koja nam svima izmiče iz videokruga.

22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

Vizart

Što sve može jedna olovka?

21.07.2015. Jelena Kovačev

Što je tako posebno u olovci? Nastala u 16. stoljeću, otkrivanjem rudnika grafita, postala je dio svakodnevnog života. Svojom jednostavnošću i mekoćom ona može stvoriti rapsodiju oblika i crta, tonski obraditi i pojačati intenzitet i ljepotu stvari.

Crteži triju umjetnika koji će danas u 19 sati biti predstavljeni u Studiju Moderne galerije „Josip Račić“ hommage su olovci i dokaz njezine svestranosti  i bezbrojnih mogućnosti. Oni su Josip Vaništa, Davor Vranković i Duje Medić. Povezuje ih isti medij, ali i međusobno razdvaja. Svatko svoju olovku koristi na svoj način, ubacujući u nju sebe i svoj stil.

Vaništa je u tom smislu minimalist koji poništava formu strogošću geometrije. Tako konstruira prostore (Večernje očajanje), objekte (Pismo i olovka, Kalvarija) i lica (R. Rilke) svodeći ih na sjene stvarnoga.

Vranković koristi tehničku olovku i stvara nadrealne prizore interijera, figure od nabacanih predmeta ili materijala ili mrtve prirode. Voli se igrati s bujnošću i ubaciti elemente barokne raskoši u naborima i dramatici svjetlosnih igra u prostoru.

Duje Medić zumira svoje objekte do maksimuma čineći ih apstraktnima i vrlo nestvarnima. No zapravo su oni mikroskopski uvećani uzorci predmeta iz njegova ateliera. Njihov identitet otkriven je samo naslovom slike.

Olovka omogućava ova djela i sudjeluje u kreativnom zanosu svakog umjetnika, bilježeći svaki drhtaj, silinu i potez.

Izložba je otvorena do 2. kolovoza 2015.

Komentari