Istaknuto
13.02.2019.

Vrijeme čitanja: 1 minuta Glasujte za najbolje domaće i regionalne singlove te pomaknite svog favorita na ljestvici. Bacite uho i na naše preporuke stranih noviteta.

06.02.2019.

Vrijeme čitanja: 8 minute Napokon smo prestali krivo pisati datume na dokumentima, šarati te osmice i s prvim točno zapisanim u 2019., jednom za svagda smo se pozdravili s prethodnom - 2018. Bila je, podsjetit ćemo vas, u najmanju ruku histerična, shizofrena i - vrlo plodonosna.

Glazba

YouTube i HDS-ZAMP potpisali ugovor: Tko će se time najviše okoristiti?

03.11.2014. Tin ĐudajekVrijeme čitanja: 1 minuta
Foto: facebook.com

Foto: facebook.com

Jedna od najpopularnijih i najposjećenijih internet stranica, YouTube, potpisao je ovih dana ugovor s Hrvatskim Društvom Skladatelja (Zaštita autorskih muzičkih prava). Ono što je važno za hrvatske muzičare jest to da će od danas glazbenici s ovih prostora moći ostvarivati prihode preko YouTubea. Stvar funkcionira na sljedeći način – ovisno o broju pregleda određenog sadržaja, na isti će se stavljati i reklame. Ovisno o dužini i vrsti reklame, autor sadržaja će dobiti onoliko novaca koliko se puta pregleda video ovisno o prethodno utvrđenoj tarifi. Ovaj ugovor je na obostranu korist jer će glazbenici moći ostvarivati prijekopotreban prihod, a YouTube će na ovaj način privući nove korisnike.

Iako se obavijest čini i promovira kao odličan način da mladi, neafirmirani glazbenici zarade koju kunu, većini je ipak jasno tko će tu najviše zarađivati. Nije fama da Hrvati ne mogu odoljeti lakim notama pop glazbe pa, sukladno tomu, ‘glazbenici’ koji izvode tu vrstu glazbe imaju i najviše pogleda. Da stvar bude još gora, ovdje se ne radi o nekoliko stotina pregleda, već je razlika nebo i zemlja. Dok prvi broje stotine tisuća pa čak i milijune pregleda, mladi glazbenici jedva da skupe tisuću prijatelja koji će poslušati njihovu najnoviju pjesmu. Sumnjam da je ikada bilo sporno kome je zaista novopotpisanim ugovorom omogućena zarada.

(Visited 131 times, 1 visits today)

Komentari