Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Izvedbene umjetnosti

Camusov “Nesporazum” u režiji Paola Tišljarića ove subote u Gavelli

14.05.2015. Tim HrvaćaninFoto: www.gavella.hr

Premijera predstave „Nesporazum“ Alberta Camusa održat će se 16. svibnja na sceni GDK Gavella. Predstava „Nesporazum“ završni je diplomski magistarski ispit iz kazališne režije Paola Tišljarića, a nastala je u suradnji Akademije dramske umjetnosti, umjetničke organizacije Thearte i Gradskog dramskog kazališta Gavella.

Drama Nesporazum francuskog književnika Alberta Camusa praizvedena je 1944. godine, a njezina je tema univerzalna. Zašto živjeti? i Kamo pripadamo? ključna su pitanja kojima se bavi ova drama. Camusovi likovi osjećaju i slute nešto što bi promijenilo tijek događaja, ali nemaju hrabrosti suočiti se s time.

Foto: www.gavella.hr

Foto: www.gavella.hr

U predstavi igraju Marija Šegvić, Senka Bulić, Anja Đurinović i Tomislav Krstanović te Petra Svrtan, Tena Nemet Brankov, Glorija Dubelj i Iva Mihelić.

Adaptaciju teksta i dramaturgiju predstave potpisuje Valentina Galijatović, scenografiju Irena Kraljić, kostimografiju Tea Bašić, oblikovanje svjetla Elvis Butković, scenski pokret Blaženka Kovač Carić, a produkciju projekta Ana Sikavica.

Komentari