24.04.2019.

Vrijeme čitanja: 2 minute Svake srijede izdvajamo najzanimljivije domaće i regionalne singlove, a na vama je da odaberete svog favorita. Bacite uho i na našu preporuku stranih noviteta.

22.04.2019.

Vrijeme čitanja: 6 minute Po završetku svakog mjeseca primit ćemo se posla i skupit ćemo nedavno izašle albume koje smo slušali na jedno mjesto. U ožujku su nam kroz player prolazili Porto Morto, Pseća plaža, Killed a Fox, The Sepia Sisters, Bakterije, FNC Diverzant, Trophy Jump, From Another Mother i Svemir.

Recenzija – „Granulo je sunce“ (Iz@ Medošević) : Beskompromisan original

31.05.2016. Vlatka SemenčićFoto: Granulo je sunce/ Cover
Vrijeme čitanja: 1 minuta

Pjesnik, pisac i glazbenik Izet Medošević autor je i novog albuma „Granulo je sunce“ (Dallas Records) . Svestrani Riječanin koji iza sebe ima pozamašan broj godina djelovanja u glazbi (Avlijaneri, OŠ Sulud III) u 10 je pjesama na albumu iznio svoj tijek misli i iako na prvu izaziva spajanje obrva, zapravo zvuči sasvim ugodno. Glazba koja na trenutke šalje misli u mantranje izvrsna je podloga golim tekstovima, a to dvoje spojeno sasvim dobro fukcionira.

Najavni singl Cura ispred Place-a priča je o završenoj ljubavi, ali umjesto tužaljke Iz@ je ponudio vrlo jednostavno objašnjenje za takav razvoj situacije. Nižući dalje pjesme koje nude autorov pogled na stanje stvari oko sebe, tjera slušatelja da se stavi u te iste opisane pozicije. Rezultat toga je bio da sam ga stvarno mogla „vidjeti“ kako žica cigarete u Palachu slušajući Granulo je sunce ili kako stvarno stoji na uglu u Djevojke bose. Od dojmljivijih pjesama tu je još i Sam – jedna jedina strofa od sveukupno 24 riječi govori o samoći jednog čovjeka vrlo jednostavno i nepretenciozno. Očekivali biste neku tmurnu glazbu da poprati tu silnu količinu teksta, ali i ovdje dolazi do iznenađenja jer je glazbeno rješenje stiglo u boogie woogie ritmu. Predzadnja na albumu, pomalo umirujuća i katatonična Neonsko svjetlo pjesma je koja zbog mračne i fetišističke teme savršeno odgovara filmu Trainspotting. Spoj naizgled nespojivog postoji na ovom izdanju i iziskuje koncentraciju pri slušanju. Koliko god se možda činilo da je to nepotrebna radnja za uživanje u glazbi, ovdje je neophodna.

Na albumu, koji je apsolutno jedinstven, mudra glazba za slušanje spojena je s puno intrigantne proze. Ako vam je mrak padao na oči dok ste tražili nešto potpuno drugačije za svoju fonoteku, sada vam je granulo Sunce!

(Visited 316 times, 2 visits today)

0%
1