19.09.2017.

Do kraja godine ostalo je nešto više od tri mjeseca, taman dovoljno vremena da zaboravimo loše filmsko ljeto - ovo su naslovi koje nećemo propustiti.

18.09.2017.

Međunarodni festival razvojnog kazališta Ganz novi festival u svojem će se 7. izdanju održati u dva termina, od 21. do 24. rujna te od 7. do 16. prosinca. U rujanskom dijelu programa 70-ak umjetnika/ca i studenata/ica te 45 filmskih autora/ica predstavit će svoje plesne i kazališne predstave, multimedijalne instalacije, filmove i radionice.

Recenzija – „Granulo je sunce“ (Iz@ Medošević) : Beskompromisan original

31.05.2016. Vlatka SemenčićFoto: Granulo je sunce/ Cover

Pjesnik, pisac i glazbenik Izet Medošević autor je i novog albuma „Granulo je sunce“ (Dallas Records) . Svestrani Riječanin koji iza sebe ima pozamašan broj godina djelovanja u glazbi (Avlijaneri, OŠ Sulud III) u 10 je pjesama na albumu iznio svoj tijek misli i iako na prvu izaziva spajanje obrva, zapravo zvuči sasvim ugodno. Glazba koja na trenutke šalje misli u mantranje izvrsna je podloga golim tekstovima, a to dvoje spojeno sasvim dobro fukcionira.

Najavni singl Cura ispred Place-a priča je o završenoj ljubavi, ali umjesto tužaljke Iz@ je ponudio vrlo jednostavno objašnjenje za takav razvoj situacije. Nižući dalje pjesme koje nude autorov pogled na stanje stvari oko sebe, tjera slušatelja da se stavi u te iste opisane pozicije. Rezultat toga je bio da sam ga stvarno mogla „vidjeti“ kako žica cigarete u Palachu slušajući Granulo je sunce ili kako stvarno stoji na uglu u Djevojke bose. Od dojmljivijih pjesama tu je još i Sam – jedna jedina strofa od sveukupno 24 riječi govori o samoći jednog čovjeka vrlo jednostavno i nepretenciozno. Očekivali biste neku tmurnu glazbu da poprati tu silnu količinu teksta, ali i ovdje dolazi do iznenađenja jer je glazbeno rješenje stiglo u boogie woogie ritmu. Predzadnja na albumu, pomalo umirujuća i katatonična Neonsko svjetlo pjesma je koja zbog mračne i fetišističke teme savršeno odgovara filmu Trainspotting. Spoj naizgled nespojivog postoji na ovom izdanju i iziskuje koncentraciju pri slušanju. Koliko god se možda činilo da je to nepotrebna radnja za uživanje u glazbi, ovdje je neophodna.

Na albumu, koji je apsolutno jedinstven, mudra glazba za slušanje spojena je s puno intrigantne proze. Ako vam je mrak padao na oči dok ste tražili nešto potpuno drugačije za svoju fonoteku, sada vam je granulo Sunce!

0%
1
2