11.10.2017.

Boris Svrtan, ravnatelj kazališta Gavella, otkrio nam je planove za izgradnju nove kazališne dvorane u koju će se smjestiti novopokrenuta Scena 121, a prokomentirali smo i ovogodišnje Gavelline večeri, novu Gavellinu sezonu te sve veći broj mladih glumaca i redatelja koji surađuju s Gavellom.

08.10.2017.

Zadnja tri mjeseca 2017. godine očekuje nas veliki broj raznolikih glazbenih sadržaja, od premijernog koncerta kultnog islandskog sastava Sigur Ros u Domu sportova do novih sezona popularnih programa kao što su MIMO, ZEZ, Good Vibrations, Začarana Močvara i drugi.

Paris Review slavi 60. rođendan

06.03.2013. Hrvoje Korbar

Jedan od najuglednijih književnih časopisa, The Paris Review, idućeg će tjedna proslaviti svoj 60. rođendan. List koji je tijekom duge povijesti predstavio djela mnogih književnih klasika 20. stoljeća čitavu svoju arhivu izložio je na internetu, i to potpuno – besplatno.

The Paris Review osnovali su 1953.  Harold L. Humes, Peter Matthiessen i George Plimpton, a potonji je uređivao list do svoje smrti 2003. godine. Tijekom duge povijesti The Paris Review objavljivao je djela Jacka Kerouacka, Samuela Becketta, Itala Calvina i Philipa Rotha, a posebno je cijenjen niz razgovora pod naslovom Writers at Work u kojem su o svojim metodama stvaralaštva, stilu i pogledima na svijet govorili mnogi klasici 20. stoljeća, počevši s E.M.Fosterom, preko Faulknera , Capotea, Isak Dinsen, T.S.Eliota do današnjih autora kao što su Tony Kushner, David Mitchell , Orhan Pamuk, Umberto Eco, i svestrani Woody Allen.

Časopis je prolazio kroz brojne reforme, pa je tako 2010. urednik postao Lorin Stein, koji je odmah pokrenuo digitalizaciju arhiva Paris Reviewa. Tako danas časopis možete čitati i na svom iPod/iPad uređaju, a osim aktualnih izadnja, možete prošetati i kroz 60 godina povijesti časopisa, te potražiti književne savjete Vargasa Llose, Atwood, Grassa, Carvera i brojnih drugih. Nedavno je izdana i zbirka tipične američke forme, kratke priče, pod naslovom Object Lessons , a svake godine se dodjeljuju i različite nagrade .

U obljetničkom izdanju možete pronaći intervju sa Catherine Steindler, Samom Lipsyteom, te izbor iz suvremene svjetske kratke priče i proze.