19.09.2017.

Do kraja godine ostalo je nešto više od tri mjeseca, taman dovoljno vremena da zaboravimo loše filmsko ljeto - ovo su naslovi koje nećemo propustiti.

18.09.2017.

Međunarodni festival razvojnog kazališta Ganz novi festival u svojem će se 7. izdanju održati u dva termina, od 21. do 24. rujna te od 7. do 16. prosinca. U rujanskom dijelu programa 70-ak umjetnika/ca i studenata/ica te 45 filmskih autora/ica predstavit će svoje plesne i kazališne predstave, multimedijalne instalacije, filmove i radionice.

Vizart

Prikazi umjetničkih djela na zidovima razrušene Sirije

13.01.2014. Eleonora Glišić

Nasilje kojem je svjedočio u svojoj rodnoj Siriji, nagnalo je umjetnika Tammama Azzama da upotrijebi svoj talent i umjetničke sposobnosti kako bi izrazio svoje stajalište. Nakon preživljenih prvih sedam mjeseci revolucije, Azzam je sa svojom obitelji izbjegao iz glavnog grada, Damaska. Nekad plodan umjetnik, Azzam, zbog nužnog preseljenja napustio je svoj studio te je okrenuo novu stranicu u svom izažaju i okušao se u digitalnoj umjetnosti.

Početkom prošle godine, Azzam je dospio na naslovnice svjetskih časopisa zahvaljujući djelu pod nazivom “Freedom Graffiti” za koje se brzo pročulo. Ono prikazuje već dobro znani “Poljubac” Gustava Klimta koji je fotošopiran na ostatke uništene zgrade u Damasku. Djelo je svrstano u seriju radova nazvanu “Syrian Museum” koja poznata remek-djela poput “Elvisa” Andyja Warhola i Da Vincijeve “Mona Lise” spaja sa stvarnim prizorima razaranjima koja su se događala diljem Sirije. Azzam “Poljupcem” protestira protiv patnje svoga naroda u ratu koji ostatak svijeta pasivno promatra. Umjetnikova namjera bila je skrenuti pozornost ovim projektom na uništenje kulturne baštine Sirije te istovremeno povući paralelu između najvećih ljudskih postignuća i uništenja koje je sposobno nanijeti.