13.02.2019.

Vrijeme čitanja: 1 minuta Glasujte za najbolje domaće i regionalne singlove te pomaknite svog favorita na ljestvici. Bacite uho i na naše preporuke stranih noviteta.

06.02.2019.

Vrijeme čitanja: 8 minute Napokon smo prestali krivo pisati datume na dokumentima, šarati te osmice i s prvim točno zapisanim u 2019., jednom za svagda smo se pozdravili s prethodnom - 2018. Bila je, podsjetit ćemo vas, u najmanju ruku histerična, shizofrena i - vrlo plodonosna.

Vizart

Prikazi umjetničkih djela na zidovima razrušene Sirije

13.01.2014. Eleonora GlišićVrijeme čitanja: 2 minute

Nasilje kojem je svjedočio u svojoj rodnoj Siriji, nagnalo je umjetnika Tammama Azzama da upotrijebi svoj talent i umjetničke sposobnosti kako bi izrazio svoje stajalište. Nakon preživljenih prvih sedam mjeseci revolucije, Azzam je sa svojom obitelji izbjegao iz glavnog grada, Damaska. Nekad plodan umjetnik, Azzam, zbog nužnog preseljenja napustio je svoj studio te je okrenuo novu stranicu u svom izažaju i okušao se u digitalnoj umjetnosti.

Početkom prošle godine, Azzam je dospio na naslovnice svjetskih časopisa zahvaljujući djelu pod nazivom “Freedom Graffiti” za koje se brzo pročulo. Ono prikazuje već dobro znani “Poljubac” Gustava Klimta koji je fotošopiran na ostatke uništene zgrade u Damasku. Djelo je svrstano u seriju radova nazvanu “Syrian Museum” koja poznata remek-djela poput “Elvisa” Andyja Warhola i Da Vincijeve “Mona Lise” spaja sa stvarnim prizorima razaranjima koja su se događala diljem Sirije. Azzam “Poljupcem” protestira protiv patnje svoga naroda u ratu koji ostatak svijeta pasivno promatra. Umjetnikova namjera bila je skrenuti pozornost ovim projektom na uništenje kulturne baštine Sirije te istovremeno povući paralelu između najvećih ljudskih postignuća i uništenja koje je sposobno nanijeti.

(Visited 93 times, 1 visits today)