Istaknuto
20.02.2019.

Vrijeme čitanja: 1 minuta U rubrici Nova glazba ponovno smo izdvojili najzanimljivije aktualne singlove ovog tjedna, a vi odaberite svog favorita.

06.02.2019.

Vrijeme čitanja: 8 minute Napokon smo prestali krivo pisati datume na dokumentima, šarati te osmice i s prvim točno zapisanim u 2019., jednom za svagda smo se pozdravili s prethodnom - 2018. Bila je, podsjetit ćemo vas, u najmanju ruku histerična, shizofrena i - vrlo plodonosna.

Vizart

Ikone visokog društva kao logo luksuznih brandova

19.07.2014. Eleonora GlišićVrijeme čitanja: 1 minuta
Foto: Facebook

Foto: Facebook

Kako bi izgledalo kada bi dizajneri i slavne ličnosti bile u središtu reklame vlastitih brendova? Odgovor na to pitanje nudi nizozemski umjetnik po imenu Mike Frederiqo koji je osmislio seriju logotipova koji zastupaju kremu visokog društva. U njegovim maštovitim i lukavo dizajniranim ilustracijama pojavljuju se poznate osobe poput ikone Marilyn Monroe i neizbježnog modela Care Delevingne koje je umjetnik uobličio u prepoznatljivi logo kuće Chanel– isprepleteno slovo C. Među Frederiqovim radovima nalaze se i dizajnerica Rei Kawakubo koja je doslovno postala lice svoje kuće Comme des Garcons, Georges Vuitton u obliku kultnog francuskog monograma Louisa Vuittona, Riccardo Tisci kao prepoznatljiva Nike kvačica, Karl Benz čije je tijelo u položaju loga Mercedes-Benz automobila i Thierry Hermes kao inicijal svog luksuznog brenda.

(Visited 77 times, 1 visits today)

Komentari