Istaknuto
15.11.2017.

Gorillaz su u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju album "Humanz" stigli i do Budimpešte gdje su nas podsjetili zašto toliko volimo njihov zarazni spoj funka, hip hopa, gospela i popa. S novim albumom svoj su glazbeni izričaj proširili i na dance glazbu i house ritmove te parter sportske arene pretvorili u plesni podij.

14.11.2017.

Miki ima novi album koji će promovirati u Tvornici kulture! Na novom albumu repa o nogometu, jazzu i palačinkama, a sličan asortiman pizdarija pronaći ćete i ovom razgovoru. O glumcima, plejmejkerima i stolarima pričali smo šetajući kroz Namu, jer se u njoj, kao i u Mikijevim pjesmama, može naći milijun svega.

Vizart

Ikone visokog društva kao logo luksuznih brandova

19.07.2014. Eleonora Glišić
Foto: Facebook

Foto: Facebook

Kako bi izgledalo kada bi dizajneri i slavne ličnosti bile u središtu reklame vlastitih brendova? Odgovor na to pitanje nudi nizozemski umjetnik po imenu Mike Frederiqo koji je osmislio seriju logotipova koji zastupaju kremu visokog društva. U njegovim maštovitim i lukavo dizajniranim ilustracijama pojavljuju se poznate osobe poput ikone Marilyn Monroe i neizbježnog modela Care Delevingne koje je umjetnik uobličio u prepoznatljivi logo kuće Chanel– isprepleteno slovo C. Među Frederiqovim radovima nalaze se i dizajnerica Rei Kawakubo koja je doslovno postala lice svoje kuće Comme des Garcons, Georges Vuitton u obliku kultnog francuskog monograma Louisa Vuittona, Riccardo Tisci kao prepoznatljiva Nike kvačica, Karl Benz čije je tijelo u položaju loga Mercedes-Benz automobila i Thierry Hermes kao inicijal svog luksuznog brenda.

Komentari