Istaknuto
20.08.2017.

Dadaizam, kao umjetnički pokret, na svojim marginama skriva imena umjetnica koja zaslužuju da se svjetlo i pozornost skrene na njihov rad.

08.08.2017.

Pozadina mog romana, nazovimo ga tako, ili bolje – motiv zašto sam ga krenuo pisati jest hommage mojoj babi i dedi, zakletim antifašistima, ljudima koji su bili u logorima, austrijskim, mađarskim i ustaškim, ljudima koji su cijeli život krvavo radili za male nadnice, ljudima koji su odbili penziju jer su vidjeli da i komunisti kradu.

Vizart

Ikone visokog društva kao logo luksuznih brandova

19.07.2014. Eleonora Glišić
Foto: Facebook

Foto: Facebook

Kako bi izgledalo kada bi dizajneri i slavne ličnosti bile u središtu reklame vlastitih brendova? Odgovor na to pitanje nudi nizozemski umjetnik po imenu Mike Frederiqo koji je osmislio seriju logotipova koji zastupaju kremu visokog društva. U njegovim maštovitim i lukavo dizajniranim ilustracijama pojavljuju se poznate osobe poput ikone Marilyn Monroe i neizbježnog modela Care Delevingne koje je umjetnik uobličio u prepoznatljivi logo kuće Chanel– isprepleteno slovo C. Među Frederiqovim radovima nalaze se i dizajnerica Rei Kawakubo koja je doslovno postala lice svoje kuće Comme des Garcons, Georges Vuitton u obliku kultnog francuskog monograma Louisa Vuittona, Riccardo Tisci kao prepoznatljiva Nike kvačica, Karl Benz čije je tijelo u položaju loga Mercedes-Benz automobila i Thierry Hermes kao inicijal svog luksuznog brenda.

Komentari