Istaknuto
17.10.2018.

U rubrici Nova glazba redovito izdvajamo najzanimljivije aktualne singlove i videospotove, a vi birate svog favorita.

16.10.2018.

The Cure, bend koji je u 40 godina dostigao vrh i tu se utaborio, na vlastiti zahtjev nastupa na Exit festivalu.

Vizart

Ikone visokog društva kao logo luksuznih brandova

19.07.2014. Eleonora Glišić
Foto: Facebook

Foto: Facebook

Kako bi izgledalo kada bi dizajneri i slavne ličnosti bile u središtu reklame vlastitih brendova? Odgovor na to pitanje nudi nizozemski umjetnik po imenu Mike Frederiqo koji je osmislio seriju logotipova koji zastupaju kremu visokog društva. U njegovim maštovitim i lukavo dizajniranim ilustracijama pojavljuju se poznate osobe poput ikone Marilyn Monroe i neizbježnog modela Care Delevingne koje je umjetnik uobličio u prepoznatljivi logo kuće Chanel– isprepleteno slovo C. Među Frederiqovim radovima nalaze se i dizajnerica Rei Kawakubo koja je doslovno postala lice svoje kuće Comme des Garcons, Georges Vuitton u obliku kultnog francuskog monograma Louisa Vuittona, Riccardo Tisci kao prepoznatljiva Nike kvačica, Karl Benz čije je tijelo u položaju loga Mercedes-Benz automobila i Thierry Hermes kao inicijal svog luksuznog brenda.

(Visited 71 times, 1 visits today)

Komentari